Performancing Metrics

تابستان امسال در هیچ شهری نوبت بندی آب نداشتیم | اتاق خبر
کد خبر: 365488
تاریخ انتشار: 27 مرداد 1395 - 05:27
معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت مهندسی آب و فاضلاب گفت: خوشبختانه تابستان امسال و در زمان اوج مصرف آب در کشور بدون مشکل سپری شد و در هیچ شهری نوبت بندی آب نداشتیم.

اتاق خبر:علی اکبر قانع روز سه شنبه و در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آبفای شهری استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینکه امسال با مشکل خاصی در بخش آب مواجه نشدیم به دلیل استفاده درست اغلب مردم و صرفه جویی های صورت گرفته بود.
وی افزود: هم اکنون بیشتر شهرهای کشور به دلیل بارندگی های مناسب سال زراعی جاری از لحاظ آبی دارای شرایط مناسبی هستند هرچند مناطق مرکزی کشور با محدودیت هایی مواجه می باشند.
قانع خاطرنشان کرد: با کاهش تدریجی دمای هوای کشور و کاسته شدن از شدت دما، وضعیت آب رو به بهبود گذاشته و قطعی و افت فشاری که در برخی نقاط شاهد آن بودیم نیز برطرف می شود.
معاون شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: یکی از برنامه هایی که به صورت جدی دنبال می شود هدف گذاری برای رسیدن به پوشش 82 درصدی فاضلاب مدرن و پوشش نزدیک به 100 درصدی آب تا پایان برنامه ششم توسعه است.
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون پوشش آب در مناطق شهری کشور نزدیک به 98 درصد و پوشش فاضلاب مدرن نزدیک به 42 درصد است.
قانع به پروژه های فاضلاب فعال در استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: سه پروژه فاضلاب در شهرستان های هرسین، کنگاور و مرحله دوم پاوه جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی هستند و امسال به بهره برداری می رسند.

منبع: ایرنا

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید