Performancing Metrics

با شایستگی تمام قهرمان شدیم | اتاق خبر
کد خبر: 365926
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 08:11
انریکه:
سرمربی بارسلونا به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر سویا پرداخت و آنها را شایسته کسب عنوان قهرمانی در سوپرجام اسپانیا دانست.

ایسنا: بارسلونا با اقتدار جام قهرمانی در سوپر جام اسپانیا را بالای سر برد. آبی اناری ها که در دیدار رفت با دو گل سویا را شکست داده بودند، در دیدار برگشت موفق شدند با درخشش آردا توران و لیونل مسی  با سه گل به پیروزی برسند تا در مجموع با نتیجه پنج بر صفر قهرمان شوند.

طبیعی است که لوییس انریکه از درخشش شاگردانش خوشحال باشد. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: بسیار خوشحالم. بهتر از این نمی شد. نشان دادیم شایسته این پیروزی و قهرمانی بودیم. نتیجه عادلانه بود و بارسلونا با شایستگی قهرمان شد. 

سرمربی بارسلونا ادامه داد: نکته بسیار امیدوار کننده برای بارسلونا این بود که توانستیم در هر دو بازی رفت و برگشت برابر تیم خوب و هجومی سویا دروازه‌مان را بسته نگه داریم. این دستاورد بزرگی برای ما به شمار می آید. خط دفاعی بارسلونا نشان داد بسیار بهتر و مستحکم‌تر شده است.

انریکه درباره هدف بارسلونا در فصل بعد نیز گفت: خوشبختانه بازیکنان بزرگی در اختیار داریم و تیم خوبی هستیم. بارسلونا به تلاش و پیشرفت خود ادامه می دهد. در فصل جدید هم برنامه های خاص خود را داریم و به دنبال رقابت در همه جام ها هستیم. قهرمان لالیگا هستیم و می خواهیم از این عنوان قهرمانی دفاع کنیم. امیدوارم در فصل جدید هم روزهای خوبی در انتظارمان باشد.

قهرمانی در سوپر جام اسپانیا، هشتمین قهرمانی لوییس انریکه با بارسلونا بود. این در حالی است که او دو فصل هدایت بارسلونا را بر عهده دارد.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید