Performancing Metrics

فیلیپ لام هم از ریبری انتقاد کرد | اتاق خبر
کد خبر: 365941
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 10:30
کاپیتان بایرن مونیخ به انتقاد از هم‌بازی فرانسوی‌اش پرداخت و از او خواست خطاهای عمدی روی حریفان انجام ندهد.

اتاق خبر: فرانک ریبری یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ به شمار می آید. او در این چند سال حضورش در بایرن بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشت و اگر آسیب دیدگی ها طولانی مدت نبود، حتی این شانس را داشت که توپ طلا را به دست آورد.

ریبری با وجود این که بازیکن بسیار خوبی است اما گاهی اوقات کنترل خود را از دست می دهد و خطای خشن و سختی را روی بازیکنان حریف انجام می دهد. فیلیپ لام به انتقاد از ریبری پرداخت و او را به خاطر خشونت عمدی در دیدار برابر دورتموند سرزنش کرد.

لام در این زمینه گفت: بارها از ریبری خواستم با دست به حریف ضربه نزند. او به خوبی می داند منظورم من چه چیزی است. با این حال تلاش نمی کند شخصیت خود را تغییر دهد. او دوباره این حرکت خود را در دیدار برابر دورتموند انجام داد. امیدوارم کنترل بیشتری روی خود داشته باشد و در آینده این حرکت را انجام ندهد. البته نمی توانم چنین چیزی را تضمین کنم.

این برای نخستین بار نیست که ریبری چنین حرکاتی را انجام می دهد. او چند روز پیش در دیدار برابر اینتر هم چنین حرکتی را انجام داد و باعث خشم کارلو آنچلوتی شد.

ریبری بعد از جدایی پپ گواردیولا هم به انتقاد از این مربی بزرگ اسپانیایی پرداخت که با واکنش رئیس اجرایی بایرن مونیخ همراهی شد.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید