Performancing Metrics

عذرخواهی کمیته ملی المپیک آمریکا | اتاق خبر
کد خبر: 366038
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1395 - 22:51
کمیته ملی المپیک آمریکا با انتشار بیانیه ای نسبت به رفتار شناگران این کشور از برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو عذرخواهی کرد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از مهر، چهار شناگر آمریکایی به نام های گانار بنتز، جک کانگر،  جیمی فیگن و رایان لاکتی در صبح ۱۴ اوت محل خود واقع در «فرانس هاوس» را ترک کردند و به دهکده المپیک رفتند.

آنها در میانه راه برای استفاده از سرویس بهداشتی در یک ایستگاه گاز توقف کردند اما یکی از این شناگران اقدام به خرابکاری اموال عمومی کرد. پس از آن بین ورزشکاران آمریکایی و دو نیروی امنیتی بحث درگرفت و آنها سلاح های خود را نشان دادند. پس از آن به شناگران دستور داده می شود تا به خودروی خود بازگردند ضمن اینکه خسارت وارده را بپردازند. به محض اینکه پول از ورزشکاران گرفته می شود به آنها اجازه داده می شود تا بروند.

موضوع وقتی شکل جدی به خود می گیرد که شناگران عنوان کردند مورد حمله مسلحانه واقع شدند در حالیکه پلیس ریو در یک نشست خبری اعلام کرد که این داستان واقعیت ندارد.

پس از آن پلیس به بنتز و کانگر اجازه خروج از برزیل را نداد تا در خصوص اظهارات آنها مبنی بر سرقت مسلحانه توضیح بخواهد و این دو شناگر حرف خود را پس گرفتند.

«اسکات بلکمن»، رئیس کمیته ملی المپیک آمریکا، در خصوص اتفاقات پیش آمده اظهار داشت: ما از میزبانان خود در ریو تشکر می کنیم. و نیز مردم برزیل که این جشن باشکوه را برگزار می کنند. ما به خاطر رفتار شناگرانمان عذرخواهی می کنیم. رفتار آنها پذیرفتنی نیست. آنها نماینده ارزش های تیم آمریکا نیستند. ما موضوع را بررسی می کنیم و زمانی که به آمریکا بازگردیم عواقب احتمالی را برای این شناگران در نظر خواهیم گرفت.

94105

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید