Performancing Metrics

فاصله لالیگا با لیگ برتر انگلیس زیاد است | اتاق خبر
کد خبر: 366079
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 - 04:42
کاپلو:
سرمربی ایتالیایی معتقد است که لالیگا فاصله زیادی با لیگ برتر انگلیس دارد و برتر از این لیگ است.

فابیو کاپلو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فابیو کاپلو در مصاحبه ای با کوریه دلو اسپورت درباره آنتوان گریزمان زین الدین زیدان و  تیم هایی که شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند  صحبت کرد. سرمربی پیشین رئال مادرید گفت: در اسپانیا و در لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید با توجه به تاریخ و بازیکنانی که دارد شانس نخست قهرمانی است. البته امسال بایرن مونیخ را نیز دوست دارم.

تیم های بارسلونا و مادرید در اروپا برتر هستند. برای ایتالیایی ها رقابت با این دو تیم غیرممکن است.

سرمربی ایتالیایی درباره تفاوت لالیگا و لیگ برتر انگلیس اظهار کرد: میان لیگ برتر و لالیگا تفاوت وجود دارد. بازیکنانی همچون لیونل مسی کریستیانو رونالدو کریم بنزما گرت بیل لوییس سوارس و گریزمان در لیگ برتر حضور ندارند. با آمدن زلاتان ایبراهیموویچ به منچستریونایتد این فاصله کمی کمتر شده است.

کاپلو درمورد زین الدین زیدان گفت: زیدا زمان کافی برای یادگیری داشت. او دستیار کارلو آنچلوتی بود و در تیم های رده پایه مادرید مربی گری کرد. زمانی که هدایت تیم اصلی مادرید را بر عهده گرفت می دانست باید چه کاری انجام دهد. او مادرید را به تیمی جنگنده تبدیل کرد.

سرمربی پیشین تیم ملی انگلیس درپایان به تمجید از گریزمان پرداخت و افزود: او اهل رقابت است و به تلاش خود ادامه می دهد. برای کسی که به دنبال گلزنی است از دست دادن دو فینال سخت است. این شرایط را پشت سر خواهد گذاشت تا نشان بدهد یکی از بهترین های جهان است. در لالیگا او را جنگنده تر و برتر از قبل خواهیم دید.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید