Performancing Metrics

هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از گل زدن به رئال مادرید نیست | اتاق خبر
کد خبر: 366296
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 01:41
سوارس:
ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا هیچ لذتی در فوتبال را بالاتر از گلزنی به رئال مادرید نمی‌داند.

لوییس سوارس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، لوییس سوارس در گفت و گویی که با روزنامه اسپورت اسپانیا داشت درباره موضوعات زیادی صحبت کرد.

این مهاجم اروگوئه‌ای درباره رختکن بارسلونا گفت: فضای موجود در بارسلونا بی نظیر است. همواره با هم در حال شوخی کردن هستیم و اصلا کینه‌ای در دل نداریم. نسبت به هم حسود نیستیم و همه برای موفقیت تیم تلاش می کنند. همه بازیکنان بارسلونا خوب هستند. هر بازیکنی از بارسلونا به تیم دیگری برود بهترین بازیکن آن تیم خواهد شد.

او درباره لیونل مسی هم اظهار کرد: یک واقعیت را درباره مسی بگویم و آن اینکه او بهترین در جهان است. بازیکنان زیادی هستند که به بارسلونا آمدند تا با مسی رقابت کنند اما همه ناکام شدند چراکه مسی بهترین است. گاهی اوقات می توان آنچه را که مسی انجام می دهد پیش بینی کرد اما گاهی اوقات هم پیش بینی حرکات این بازیکن غیر ممکن است. مسی کارهای معجزه آسایی در زمین انجام می دهد. او همواره در حال نوآوری است و همین او را به بازیکنی بزرگ تبدیل کرده است. چه در بیرون از میدان و چه در داخل زمین رابطه بسیار خوبی با مسی دارم. این یک واقعیت است که یک بازیکن وقتی در بیرون از زمین فوتبال خوشحال نیست، در زمین فوتبال هم نمی تواند خوشحال باشد. رابطه خوبی با مسی در بیرون از زمین فوتبال دارم و همین باعث موفقیتم شده است.

سوارس درباره گل زدن به رئال مادرید هم گفت: به عنوان یک بازیکن بارسلونا هیچ چیزی لذت‌بخش‌تر از گل زدن به رئال نیست اما باید به یک نکته دیگر هم اشاره کنم و آنها این که بازی کردن با اتلتیکو مادرید کسل کننده ترین بازی برای بارسلونا است.

این مهاجم اروگوئه ای درباره گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در جام جهانی 2014 نیز  گفت: این رفتار برای من و خانواده‌ام بسیار گران تمام شد و روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم. بعد از آن حادثه بسیار گریه کردم. خیلی سخت گذشت اما خوشبختانه الان همه چیز خوب است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید