Performancing Metrics

انتقاد جناح‌های مختلف، نشان از زنده بودن دولت دارد | اتاق خبر
کد خبر: 366351
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1395 - 11:08
یک فعال سیاسی:‌
یک فعال سیاسی گفت:‌ تجمیع انتقادات از جانب اصولگرایان و اصلاح‌طلبان تندرو به دولت نشانه تلاش و زنده بودن دولت است و این انتقادها نمی‌تواند چالش جدی سر راه دولت ایجاد کند.

اتاق خبر: جواد هروی با بیان اینکه سکون سیاسی در قبال دولت نگران کننده است، اظهار کرد: اقدامات متناقض و مغایر از  زبان گروه‌های مختلف در قبال دولت نشان از زنده بودن دولت است.

وی با اشاره به اینکه دولت در طول ۳ سال گذشته تلاش مجدانه برای به کارگیری همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی داشته است، تصریح کرد: برخی از نیروهای دولت قبل، ‌در این دولت به کار گرفته شده‌اند و حتی افرادی مثل آقای صالحی به عنوان معاون رئیس جمهور مشغول به خدمت هستند.

هروی با بیان اینکه حضور افرادی از جناح‌های مختلف اصولگرا و اصلاح‌طلب در راس دولت، نشان می‌دهد دولت یازدهم تلاش خود را در استفاده از جناح‌های مختلف سیاسی کشور به کار گرفته است، افزود: این حرکت به مذاق برخی از گروه‌های سیاسی و اصلاح‌طلبان خوش نیامده بنابراین گاهی از تعابیری استفاده می‌شود که شایسته دولت نیست.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت یازدهم نشان داده که تمام تلاش خود را برای پیشبرد اهداف با استفاده از رویکردهای مختلف سیاسی انجام داده است، اظهار کرد: تصور نمی‌کنم، هیچ گروهی بتواند این دولت رابه تغافل نسبت به یک جناح سیاسی متهم کند.

هروی با اشاره به نزدیک بودن فصل انتخابات اظهار کرد: از ویژگی‌های فضای انتخاباتی حرکات شعاری، نگرش‌های ژورنالیستی و صحبت‌های عامه پسند است و بعید نیست علاوه بر اصولگرایان تندرو که در طی سه سال گذشته دولت را مورد تهاجم قرار داده‌اند، اصلاح‌طلبان نیز اقداماتی در این راستا داشته باشند.

این فعال سیاسی خاطر نشان کرد: در شرایطی که حتی برخی چهره‌های اصولگرایی معتدل از ظرفیت‌های دولت یازدهم سخن می‌گویند شاهدیم برخی اصلاح‌طلبان از  ناتوانی دولت صحبت می‌کنند که این رفتارها از معماهای سیاسی زمان ماست.

هروی افزود: این سوال پیش می آید در فضایی که به انتخابات نزدیک می شویم، اهداف گروه‌های سیاسی دچار چه دگرگونی شده است که چنین تلاطم سیاسی را در بستر جامه ایجاد کرده است؟

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در روزهای آینده شاهد نجوای مخالفت با شدت بیشتری از سوی برخی اصلاح‌طلبان باشیم اما به این معنا نیست که گروه‌های اصلاح‌طلبان در قبال تحرکات دولت ابراز مخالفت کرده باشند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید