Performancing Metrics

پوگبا هرگز نمی‌تواند مانند مسی و رونالدو شود | اتاق خبر
کد خبر: 366774
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 07:01
ویرا:
ستاره سابق آرسنال تاکید کرد که پوگبا اصلا نمی‌تواند مانند مسی و رونالدو شود. او به مقایسه آرسنال کنونی با آرسنال دوران خودش نیز پرداخت.

پاتریک ویرا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، پل پوگبا به عنوان گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان انتخاب شده است. او از یوونتوس به منچستر یونایتد پیوست تا بار دیگر در لیگ جزیره به میدان رود.
پاتریک ویرا که یکی از بهترین هافبک‌های تاریخ لیگ جزیره است، به ستایش از پوگبا پرداخت و به سخنان مورینیو درباره این بازیکن فرانسوی واکنش نشان داد.
او گفت: من علاقه بسیار زیادی به بازی پوگبا دارم و سبک بازی این بازیکن را بسیار می‌پسندم. او استعداد شگفت انگیزی دارد اما باید به خوبی بداند که لیگ جزیره متفاوت با هر لیگ دیگری است. در اینجا فشار روی این بازیکن زیاد است و باید بتواند چنین شرایطی را تحمل کند.
ویرا درباره اظهارنظر مورینیو که پوگبا را با مسی و رونالدو مقایسه کرده بود، گفت: چنین چیزی اشتباه است. پوگبا نمی‌تواند مسی و رونالدو باشد چرا که او باید در یک فصل ۴۰ گل به ثمر برساند و چنین چیزی امکان ندارد. در منچستر یونایتد بازیکنی مانند زلاتان وجود دارد که می‌تواند کمک زیادی به پوگبا کند. او باید از این بازیکن بزرگ استفاده کند. بعضی می‌گویند که سبک بازی پوگبا به من شبیه است. او وقتی در اوج باشد به من شبیه است (باخنده) البته باید به رقمی که برای این بازیکن پرداخت شده است توجه شود.
ویرا درباره آرسنال کنونی و مقایسه آن با آرسنال دوران خودش هم گفت: شاگردان ونگر خوب بازی می‌کنند اما آنها از نظر شخصیتی تفاوت زیادی با آرسنال ۲۰۰۴ دارند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید