Performancing Metrics

منصوریان: فرهنگ هواداران به پرسپولیس کمک کرد | اتاق خبر
کد خبر: 366779
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 07:44
همه کمک کنیم تیم ملی به جام‌جهانی برود
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان حاضر شد.

علیرضا منصوریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، علی‌رضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پیکان درباره این بازی، اظهار کرد: قبل از مباحث فنی بازی به مربی عزیزم مجید جلالی فکر می‌کنم که فردا سیصدمین بازی او در لیگ برتر است. به او تبریک می‌گویم و آرزوی عمر بابرکت برایش دارم.
او افزود: جلالی هر جا می‌رود تفکرش را پیاده می کند. پیکان تیم چغری است و در بازی‌های قبلش نشان داده که عقب نمی‌نشیند. ما به سه امتیاز نیاز داریم و امدواریم با تمرین‌هایی که داشتیم امتیازها را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه درباره تعطیلات لیگ گفت: نوع تمرین‌های خود را می‌دانیم و تمام برنامه‌های لازم را طراحی کرده‌ایم. برای تیم ملی دردسر درست نکنیم و کلاف به دست و پای تیم ملی نیندازیم. همه کمک کنیم که تیم ملی به جام جهانی برسد. ما برنامه خود را می‌دانیم اما اگر این برنامه‌ای که اعلام شده تغییر کند ضرر می‌کنیم.

منصوریان در ادامه درباره حضور رضا افتخاری در باشگاه استقلال، خاطر نشان کرد: ان‌شاءالله شرایط طوری رقم بخورد که ایشان بانی خیر باشد. حتما همین طور هم خواهد شد. امیداورم همه موانع را عبور کند و موفق شود.
سرمربی استقلال درباره  خط زدن دو بازیکن تیمش ۴۸ ساعت قبل از بازی و احتمال رفتن حاج‌محمدی از تیمش گفت: تصمیم کادر فنی این بود که امروز در هتل ۱۸ نفر حضور داشته باشند. حاج‌محمدی هم در استقلال می‌ماند.

سرمربی استقلال افزود: بازیکنان ما از نظر بدنی شرایط خوبی دارند. ما و پرسپولیس همیشه محکوم به برد هستیم. همین نتایج در نفت زیاد به چشم نمی‌آمد. هر کسی از خانه بیرون می‌آید یا قرمز است یا آبی. تلاش می‌کنیم که فردا اولین سه امتیاز را بگیریم. هفته به هفته خوبتر می‌شویم. خلق ۱۷ موقیعت در سه بازی عملکرد خوبی است اما باید با نتیجه همراه شود.
او درباره کیفیت زمین تمرین استقلال هم گفت: دیروز هم گلایه کردم و به رییس جدید انتقال دادم. کمپ ناصر حجازی باید پایلوت باشگاه باشد. سالن بدنسازی و سونا و جکوزی باید داشته باشیم. حدود ۱ میلیارد و نیم هزینه ما می‌رود که اگر همان جا صرف شود مشکل حل می‌شود. دیروز تمین را  سر ۵۵ دقیقه تمام کردم چون می‌ترسیدم که بازیکنانم مصدوم شوند.

او ادامه داد: در شأن استقلال نیست که سه روز در هفته به آزادی برویم و سه روز در جای دیگر باشیم. افتخاری مورد وثوق مسئولان استو می‌تواند به ما کمک کند. من با شهردار منطقه ۱۸ هم صحبت کرده‌ام. زمین ورزشگاه امام رضا (ع) نشست کرده و آماده شدنش ۷ ماه طول می‌کشد. باید دسترسی محلی را هم در نظر بگیریم که بازیکنان خیلی در راه نباشند. از آقای دبیر و سلیمی، شهردار منطقه ۱۸ تشکر می‌کنم.

سرمربی آبی‌پوشان تهران در ادامه گفت: از هواداران‌مان خیلی تشکر می‌کنم که همیشه از ما حمایت کردند. همینطور از بزرگانی که در این روزها از ما حمایت کردند تقدیر می‌کنم. به کسانی هم که انتقاد می‌کنند اجازه می‌دهم به انتقادشان ادامه دهند تا از تمام حرف‌ها نتیجه بگیرم. نکته امیداورکننده درباره تیم ما همین است. اگر پارسال پرسپولیس توانست نتیجه بگیرد مزد صبر و حوصله هوادارانش را گرفت. هوارادان ما ناامیدی به خود راه ندهند.

منصوریان در ادامه گفت: فکر می‌کنم فرهنگ به سربلندی پرسپولیس کمک کرد. خود من وقتی با نفت پرسپولیس را بردم ایستادم ببینم چه می‌شود. هواداران ۱۰ دقیقه برانکو و تیمش را تشویق کردند. بازیکنانی که گرفته‌ایم فوق‌العاده خوب هستند. سعی می‌کنیم زود اوج بگیریم.

او درباره خط دفاعی تیمش هم اظهار کرد: سه گل مشابه خوردیم و سعی کردیم ایرادهای‌مان را برای بازی با پیکان رفع کنیم. باید وضعیت کنعانی‌زادگان روشن شود.شاید به مدافع به تیم اضافه کنیم. در دفاع چپ چند تغییر داشتیم اما به وضعیت امیدوارکننده با یعقوب کریمی رسیدیم.

در آغاز نشست خبری منصوریان، مدیر رسانه‌ای استقلال درباره اظهارنظر برانکو ایوانکوویچ در حاشیه نشست خبری پرسیپولیس برابر صبا گفت: آقای برانکو گفته‌اند که چرا درباره بازیکنان خارجی استقلال سوال پرسیده نمی‌شود، ایشان بهتر است فقط درباره تیم خود صحبت کند و به مسائل سایر تیم‌ها ورود نکند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید