Performancing Metrics

هواداران یازدهم شهریور برای قطر جهنم می سازند | اتاق خبر
کد خبر: 366785
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 08:36
شجاعیان:
بازیکن میانی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تماشاگران باید یازدهم شهریور برای قطر در ورزشگاه آزادی جهنم بسازند.

تیم ملی فوتبال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، داریوش شجاعیان که این روزها در کنار ۲۶ بازیکن دیگر تیم ملی در اردوی اروپایی به سر می‌برد درباره شرایطی که این تیم در فاصله ۱۰ روز تا آغاز رقابت‌های انتخابی جام جهانی دارد، گفت: اردوی خوب و حرفه‌ای را پشت سر می‌گذاریم. شرایط از نظر امکانات و نظم تیمی خوب است و بازیکنان تلاش می‌کنند که با برنامه های کادر فنی به وضعیت مطلوب برسند. همه اعضای تیم این انگیزه را دارند که با بهترین درجه از تلاش به آمادگی کامل برای حضور در مهمترین رقابت‌های ملی در سطح قاره آسیا دست پیدا کنند.

او با بیان اینکه همه اعضای تیم با بالاترین انگیزه در تمرینات حاضر می‌شوند، گفت: انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد مثال‌زدنی است و مطمئن هستم اگر همه در کشور به معنای واقعی دست به دست هم بدهیم و برای موفقیت پرچم ایران تلاش کنیم، مطمئنا با وجود حریفان سرسختی که داریم اما راه آسانی برای صعود به جام جهانی خواهیم داشت. صعود به جام جهانی به سود کل کشور است و باعث خواهد شد ایران سربلندتر شود.

شجاعیان با اشاره به اهمیت حضور و حمایت تماشاگران اظهار کرد: ما خودمان را نیازمند حمایت تماشاگران می‌دانیم. وقتی تیم ملی بازی دارد، تماشاگران به معنای واقعی یار دوازدهم تیم ملی هستند. ان‌شاءالله مردم به استادیوم خواهند آمد و ورزشگاه آزادی پر خواهد شد. هواداران در ورزشگاه آزادی برای قطری‌ها جهنم خواهند ساخت و ما هم می‌توانیم با شرایط بهتر مقابل حریف اولمان قرار بگیریم.

او با بیان اینکه در این اردو شرایط بهتری در مقایسه با اردوهای قبلی دارم، گفت: اردوی اولی که به تیم ملی دعوت شدم پیش از شروع اردو استرس زیادی داشتم و می‌خواستم هر طور شده خودم را به کادر فنی نشان بدهم. به هر حال حضور در جمع بهترین بازیکنان ایران هم استرس داشت و هم افتخار اما الان بعد از چند بار حضور در اردو به شرایط خیلی خوبی رسیده‌ام و می‌خواهم هر طور شده به تیم ملی کشور کمک کنم. حسی که بازیکنان بزرگتر تیم به جوانان می‌دهند، باعث رفاقت و صمیمت تیمی زیادی در تیم ملی شده و هیچ بازیکن تازه‌واردی حس غریبگی پیدا نمی‌کند. در این اردو هم چند بازیکن جدید به تیم اضافه شده‌اند که وقتی با آنها صحبت می‌کنم، می‌گویند جو دوستانه خوبی در تیم ملی وجود دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید