Performancing Metrics

انتظار ما از تیم والیبال نشسته فقط قهرمانی پارالمپیک است | اتاق خبر
کد خبر: 366789
تاریخ انتشار: 2 شهریور 1395 - 09:03
رضایی:
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته اعزامی به بازی‌های پارالمپیک ریو با اشاره به جوانگرایی تیم، گفت: تمام تلاشمان بر این است که با این تیم جوان هشتمین قهرمانی را در پارالمپیک ریو به ایران اختصاص دهیم.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، هادی رضایی در رابطه با آخرین وضعیت تیم ملی والیبال نشسته برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی از روز چهارشنبه 3 شهریور در محل فدراسیون جانبازان و معلولین آغاز و تا 10 شهریور زمان اعزام به این بازی‌ها ادامه خواهد داشت. البته با تمرینات خوبی که طی یک سال و نیم گذشته داشتیم و همچنین با تزریق هشت بازیکن جدید به ترکیب تیم ملی والیبال نشسته، به دنبال آن هستیم تا ضمن کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های پارالمپیک ریو پشتوانه‌های خوبی را از این جوانان برای پارالمپیک آینده و همچنین بازی‌های 2018 اندونزی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش، با توجه به اینکه تنها چهار بازیکن باتجربه در این تیم حضور دارد، آیا تصور می‌کنید با این شرایط بتوانید از عنوان قهرمانی در ریو دفاع کنید، افزود: تلاش ما تنها کسب عنوان قهرمانی است و تنها با این هدف در  پارالمپیک ریو شرکت خواهیم کرد. به طور قطع با تمرینات سختی که طی یک سال و نیم گذشته تیم سپری کرده است و با سه سفر تدارکاتی که در چین، آلمان و هند برای تیم پیش‌بینی کرده بودیم، تیم در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برد و آماده شرکت در بازی‌های پارالمپیک ریو هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته خاطرنشان کرد: در  بازی‌های پارالمپیک گذشته ما پنج بار موفق به کسب عنوان قهرمانی و دو بار نایب قهرمانی شدیم، امیدوارم در این دوره از بازی‌ها که با ترکیب تیم جوان و باتجربه در پارالمپیک شرکت می‌کنیم، به بهترین نتایج ممکن دست پیدا کنیم. البته در ورزش ضمانتی وجود ندارد، اما انتظار ما از این تیم تنها قهرمانی است.

رضایی با بیان اینکه خوشحالم طبق برنامه‌ریزی پیش‌بینی شده عمل کردیم، افزود: بر اساس برنامه 18 ماهه‌ای که برای آماده سازی تیم جهت حضور در بازی پارالمپیک ریو تدوین کرده بودیم و آن را به فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک ارجاع دادیم، امروز به جرات می‌توانم بگویم در اجرای تمام برنامه‌ها عملکرد موفقی داشتیم و طبق برنامه توانستیم تیم را به بهترین شکل ممکن برای پارالمپیک ریو آماده کنیم.

وی زمان برگزاری مسابقات والیبال نشسته را 19 شهریور بعد از افتتاحیه بازی‌های پارالمپیک اشاره کرد و گفت: همان طور که 19 شهریور اولین بازی تیم ملی والیبال نشسته آغاز خواهد شد، 28 شهریور همزمان با اختتامیه مسابقات فینال بازی‌های والیبال نشسته نیز برگزار خواهد شد. البته در این دوره سخت‌ترین حریفان ما تیم‌های برزیل و بوسنی است و قطعا سکوهای اول تا سوم بین این تیم‌ها و ایران تقسیم خواهد شد. از سوی دیگر چون برزیل میزبان برگزاری مسابقات است از هفت ماه پیش پیش‌بینی کرده که فینال این دوره از رقابت‌ها بین ایران و برزیل خواهد بود که به اعتقاد من این مساله بستگی به روز مسابقه دارد که تیم‌ها برای حضور در فینال چه شرایطی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید