Performancing Metrics

حذف کارت سوخت نمونه‌ همراهی مجلس و دولت است | اتاق خبر
کد خبر: 367499
تاریخ انتشار: 6 شهریور 1395 - 01:53
نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس:
نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از استاندار یا مدیران برای بهره‌گیری از ظرفیت مجلس در رفع مشکلات است.

اتاق خبر: محمدعلی پورمختار شامگاه پنجشنبه در شورای اداری استان همدان که با حضور وزیر دادگستری برگزار شد، اظهار کرد:  هماهنگی سه قوه برای پیشرد امور مسلم و بر همه ما واجب و لازم است گرچه در قانون اساسی ما، استقلال نسبی قوا پیش‌بینی شده اما اهداف نظام در گرو همراهی و هماهنگی سه قوه است.

وی با بیان اینکه هریک از سه قوه دارای جایگاه سیاسی و اجتماعی مستقل خود است، تصریح کرد: در عین حال هر یک بر مبنای گستره وظایف سازمانی خود می‌تواند هم ادای وظیفه کند و هم «در اصطلاح نظامی» جناحین را پوشش دهد.

نماینده مردم بهار و کبوردرآهنگ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این ظرفیت و مسئولیتی برای همه کشور است که همراهی و هماهنگی قوا را در جهت اهداف نظام و انقلاب رقم بزنند.

وی افزود: وزارت دادگستری اگرچه هویت مستقلی دارد اما نقش آن را در دولت و مجلس مهم و موثر می‌دانیم و مجلس شورای اسلامی هم به تبع مقام معظم رهبری وظیفه حمایت از قوه قضائیه دارد که این حمایت باعث حس دلگرمی مردم و حمایت آنها از نظام خواهد بود.

پورمختار با بیان اینکه اذن مجلس به دولت برای افزایش بیش از 70 هزار تومان میلیارد تومان دارایی‌های دولت، راهکاری در گشایش دست دولت است، به انواع همراهی مجلس در تصمیمات دولت اشاره و عنوان کرد: حذف کارت سوخت، هدفمندی یارانه‌ها و حذف دهک‌های پردرآمد و ... از نمونه‌های همراهی مجلس و دولت است.

وی با اشاره به مشکلات فعلی قوه قضائیه و وزارت دادگستری اعلام کرد: تأمین نیروی مورد نیاز، کمبود کارمندان و ساختمان اداری که ریشه در کمبود اعتبارات دارد از جمله مشکلات قوه قضائیه است که باید برای آن همراهی و هماهنگی داشته باشیم.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر این موضوع که تصمیماتی که در استان اتخاذ می‌شود، باید با هم‌افزایی و همراهی جاری و ساری شود، بیان کرد: در استان همدان، همراهی و هماهنگی بین مسئولان و نمایندگان وجود دارد و سوال و تحقیق از استاندار یا مدیران هم برای استفاده از ظرفیت مجلس در پیشبرد امور و رفع مشکلات است.

مبنع: ایسنا

95103

 

نظرات
ADS
ADS
پربازدید