Performancing Metrics

بازیکنان ما برخلاف قطری‌ها اجاره‌ای نیستند | اتاق خبر
کد خبر: 368015
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 04:13
دن گاسپار:
مربی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شاید قطر ثروتمندترین کشور جهان باشد اما بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران همگی سرود ملی کشورشان را بلدند و بازیکنان اجاره‌ای محسوب نمی‌شوند.

دن گاسپار

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دن گاسپار درباره دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قطر اظهار کرد: همان طور که می‌دانید تیم ملی قطر نسبت به جمعیتش ثروتمندترین کشور جهان محسوب می‌شود و ما این موضوع را می‌دانیم اما مشکلی با آن نداریم. آن‌ها اردوی ۴۰ روزه‌ای را در یکی از بهترین کمپ‌های ورزشی جهان برگزار کردند و دیدارهای خوبی را هم داشتند.

او گفت: آن‌ها با پول و منابع مالی امکانات مورد نیازشان را خریداری می‌کنند. اما مسائلی وجود دارد که با پول حل نمی‌شود. پول، علاقه و غرور ملی را به وجود نمی‌آورد. قول می‌دهم زمانی که سرود ملی ایران نواخته می‌شود، همه بازیکنان تیم ملی می‌توانند این سرود را بخوانند.

گاسپار ادامه داد: همه بازیکنان تیم ملی متحد هستند اما پول این موضوع را به وجود نمی‌آورد. تمام بازیکنان تیم ملی با پاسپورت‌های ایرانی برای تیم ملی بازی می‌کنند و پاسپورتی که سرمربی تیم ملی به بازیکنان بخشیده، حضور در لیگ‌های اروپایی است. بازیکنان ما بر عکس بازیکنان قطر اجاره‌ای نیستند. از دیگر نکات بارز ایران حضور هواداران پرشوری است که تیم ملی کشورشان را تنها نمی‌گذارند و در دیدار با قطر ورزشگاه آزادی را با حضور خود ترسناک‌تر جلوه می‌دهند. حضور آن‌ها نقش بسزایی در موفقیت ایران دارد و تمام هواداران فوتبال ایران در روز پنجشنبه دست به دست هم ورزشگاه را پر می‌کنند و تیم ملی را تنها نمی‌گذارند.

مربی دروازه‌بانان تیم ملی فوتبال ایران درباره اردوی این تیم در ایتالیا گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و تمرین‌های مناسبی را هم پشت سر گذاشته‌ایم. شاید برنامه مورد نظر ما اجرا نشد اما برنامه فعلی هم بسیار مناسب بود و کارهای خوبی را انجام دادیم.

گاسپار درباره حضور سه دروازه‌بان در اردوی تیم ملی فوتبال گفت: ۵ سال در ایران حضور داشته‌ام و اعتماد بالایی به دروازه‌بانان حال حاضر ایران دارم. این دروازه‌بانان بهترین دروازه‌بانان ایران در ۵ سال گذشته بوده‌اند و هر دروازه‌بانی که برای تیم ملی به میدان برود اعتماد کامل کادر فنی را خواهد داشت.

او درباره بلاتکلیفی علیرضا حقیقی که اخیرا از تیم پرتغالی خود جدا شده و فعلا بدون تیم است گفت: او دروازه‌بان با کیفیتی است و ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم. به او اعتماد داریم. نه تنها به حقیقی بلکه به بیرانوند، اخباری و مظاهری هم این اعتماد را داریم و همه دروازه‌بانان حمایت ما را خواهند داشت.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید