Performancing Metrics

تقدیر رییس‌جمهور از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی | اتاق خبر
کد خبر: 368052
تاریخ انتشار: 8 شهریور 1395 - 10:44
مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی به منظور تجلیل از وزارتخانه‌ها و کارمندان نمونه دولت صبح امروز(دوشنبه) همزمان با هفته دولت با حضور رئیس‌جمهور و اعضای هیئت‌دولت و جمعی از مدیران، کارکنان و کارمندان دولت در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

اتاق خبر: در این مراسم بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو به عنوان دستگاه ها برتر وابسته به نهاد ریاست جمهوری معرفی و از سوی رییس جمهور مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان دامپزشکی و سازمان ثبت احوال و سازمان بنادر و دریانوردی سازمان شیلات، سازمان ملی زمین و مسکن بعنوان موسسات سازمان ها و شرکت های وابسته و تابعه برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.


از بعد شاخص های اختصاصی نیز از میان دستگاه های اجرایی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزارت امور خارجه، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت نفت، وزارت جهاد کشاورزی از سوی روحانی مورد تقدیر قرار گرفتند.


وزارت بهداشت، سازمان جنگل‌ها مراتع و آبخیز داری و سازمان بهزیستی کشور نیز در بخش شاخص های عمومی مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ابتدای این جشنواره، انصاری، رییس سازمان امور اداری و استخدامی به ارائه گزارشی از نحوه انتخاب دستگاه های برتر اجرایی پرداخت.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید