Performancing Metrics

بازیکنان قطر معمولی‌اند | اتاق خبر
کد خبر: 368281
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1395 - 15:53
دینورزاده:
کارشناس فوتبال معتقد است که قطر نمی‌تواند روی بازی تیم ملی ایران اثر بگذارد.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مهدی دینورزاده درباره نخستین دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال، در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ برابر قطر، اظهار کرد: بازی با قطر چون اولین بازی است حساسیت دارد، اما قطر تیمی نیست که بتواند روی تیم ما اثر بگذارد.

او ادامه‌ داد: بازیکنان قطر همه قطری نیستند و این تیم، چند ملیتی است، اما بازیکنانش فوق ستاره نیستند و بازیکنان معمولی‌اند، شاید کیفیت قطر نسبت به سال‌های قبل بهتر باشد، اما طوری نیست که بازیکنان ما را تحت تاثیر قرار دهد.

کارشناس فوتبال در ادامه خاطرنشان کرد: پیروزی در بازی اول از نظر روحی و روانی، تیم‌ ‌ملی را در شرایط خوبی قرار می‌دهد که می تواند در بازی‌های بعدی هم موفق باشد. در بازی دوم با چین بازی کنیم. این تیم هیچگاه برای ما مشکل ساز نبود و اگر ما بازی خودمان را انجام دهیم، برنده می شویم.

او درباره وضعیت کلی ایران در این مرحله هم گفت‌: خوشبختانه در گروه خوبی قرار گرفته‌ایم که غیر از کره جنوبی، هیچ تیمی برای ما مشکل ساز نمی‌شود. ضمن اینکه در چند سال اخیر در هر شرایطی چه در تهران و چه در کره، ما از کره جنوبی برتر بوده‌ایم. اگر تیم ملی از حاشیه دور باشد می‌تواند موفق شود و به جام جهانی برود.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید