Performancing Metrics

در پارالمپیک می‌توانیم فینالیست شویم | اتاق خبر
کد خبر: 368706
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 00:07
ملی‌پوش فوتبال پنج‌نفره:
ورزشکار خوزستانی تیم‌ملی فوتبال پنج‌نفره کم‌بینایان و نابینایان گفت: پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم ایران را در فینال ببینیم و اگر این‌گونه شود، فقط برای رسیدن به مدال طلا تلاش می‌کنیم.

اتاق خبر: محمد حیدری اظهارکرد: ‌تقریبا یک سالی است که در اردوها به سر می‌بریم و بسیار سخت مشغول به تمرین هستیم.

وی ادامه داد: ‌در شرایط خوبی به سر می‌بریم و تیم به 95 درصد از آمادگی دست پیدا کرده است و امیدوارم مردم دعا کنند تا در ریو بتوانیم روی سکو باشیم.

این ورزشکار نابینا بیان کرد: ‌المپیک است و تیمی نمی‌آید که زنگ تفریح باشد و هر تیمی که در این میدان بزرگ شرکت می‌کند به سختی موفق به کسب سهمیه شده است. تیم‌های خیلی خوبی در این مسابقات حضور دارند.

وی در ارزیابی از حریفان تیم‌ملی در این مسابقات، گفت:‌ برزیل یکی از حریفان ما در مرحله مقدماتی است و یادم نمی‌آید که تاکنون این تیم در مسابقه‌ای دوم شده باشد و همیشه اول بوده است. با این وجود ما با شجاعت مقابل برزیل بازی می‌کنیم و توانایی این را داریم که به برزیل نبازیم.

حیدری بیان کرد: ‌دیگر تیم هم‌گروه ما ترکیه است که قبلا هم با این تیم بازی کرده‌ایم. ترکیه حتی در المپیک لندن نیز حریف ما بود و توانستیم آن‌ها را شکست دهیم. تیم ما بهتر از ترکیه است.

وی افزود: دیگر حریف‌مان هم تیم مراکش است که از این تیم شناختی نداریم ولی این تیم را دست کم نمی‌گیریم. به هر حال ما با توجه به توانایی‌هایی که داریم، می‌توانیم بازی برابر تیم‌های ترکیه و مراکش را با برد پشت سر بگذاریم.

این ملی‌پوش خوزستانی گفت:‌ امیدوارم در ریو به مدال برسیم تا تلاش‌های‌مان و اردوهای سختی که طی این چند ماه پشت سر گذاشته‌ایم، بی‌نتیجه نماند. پیش‌بینی می‌کنم که بتوانیم ایران را در فینال ببینیم و اگر این گونه شود، فقط برای رسیدن به مدال طلا تلاش می‌کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: ‌کار آسانی در پارالمپیک نداریم و هیچ تیمی هم آسان نیست و میدان سختی را پیش ‌رو داریم.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید