Performancing Metrics

مطمئنا سپاهان عزیز دل هیات فوتبال اصفهان نمی‌شود | اتاق خبر
کد خبر: 368798
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1395 - 12:11
باقریان:
مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: آنچه برای هیات اهمیت دارد، پیشرفت و موفقیت کل فوتبال اصفهان است و مطمئن باشید سپاهان عزیز دل هیات فوتبال نمی شود بلکه تمام باشگاه ها در یک زاویه دید قرار می‌گیرند.

اصغر باقریان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اصغر باقریان در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات فوتبال اظهار کرد: ابرقویی نژاد در طی 14 سال حضور در راس فوتبال اصفهان، منشا خدمات بسیار ارزنده‌ای بود و فوتبال اصفهان توانست جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته باشد. فعلا شرایط به گونه ای شد که این فرد ترجیح داد دیگر در راس فوتبال اصفهان نباشد و امیدوارم در هر جایگاه دیگری که مشغول می شود همچنان به تلاش های خود ادامه دهد.

وی در خصوص روی کار آمدن هراتیان، گفت: فکر می کنم او جوان ترین رییس هیات فوتبال اصفهان باشد. این فرد بسیار با انگیزه و با آمادگی خوب وارد میدان شده و زمان آن رسیده است که جامعه فوتبال دست به دست هم دهند و به هراتیان کمک کنند چون یک فرد، تنها یک نماد و سمبل است و آنچه موجب موفقیت یک مجموعه می شود همدلی و همکاری بین آنها است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: آنچه مهم است آینده فوتبال اصفهان خواهد بود چرا که استان اصفهان با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که دارد، می تواند با ایجاد همدلی، پر قدرت تر به سمت جلو حرکت کند.

باقریان ضمن ابراز ناراحتی از صحبت هایی که پیرامون ارتباط آینده هیات فوتبال و باشگاه سپاهان با توجه به جایگاه هراتیان در فولاد مبارکه شنیده می شود، گفت: این صحبت ها منصفانه نیست در بحث مدیریتی این مسایل به هیچ عنوان دخیل نیست، در زمان ابرقویی نژاد نیز ما ارتباطات خوبی با هیات داشتیم و افتخارات زیادی در زمان این فرد توسط سپاهان به دست آمد که امیدواریم تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: آنچه برای هیات اهمیت دارد، پیشرفت و موفقیت کل فوتبال اصفهان است نه باشگاه سپاهان و یا ذوب آهن، به طور قطع مدیریت جدید هیات نیز با نگاهی  برابر به تمام زوایا و بخش های هیات، پرقدرت تر در این مسیر گام بر می دارد.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید