Performancing Metrics

مطالبه مردم از دولت حل مشکلات معیشتی است | اتاق خبر
کد خبر: 369140
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 06:10
حبیبی:
دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مطالبه مردم از دولت حل مشکلات معیشتی است.

اتاق خبر: محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه افزود: در صورت حل نشدن مشکلات معیشتی مردم، معضلاتی نظیر گرانی، بیکاری، رکود و نظیر آنها قابل حل نیست. دولت باید از پرداختن به حاشیه‌ها جداً بپرهیزد. در حال حاضر بهترین خدمت دولت به انقلاب، نظام و مردم تمرکز روی حل مشکلات اقتصادی است.

وی در خصوص خبر تعهد بانک مرکزی در توافق موسوم به «اف آی تی اف» اظهار کرد: لازم است دولت به طور رسمی راجع به این موضوع به ملت توضیح بدهد و اگر حرف قابل قبول مردم را دارد، اظهار کند در غیر اینصورت نباید انتظار جلب اعتماد مردم در این مورد را داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد اعلام سیاست‌های مربوط به خانواده از طرف مقام معظم رهبری مدظله‌العالی خاطرنشان کرد: اصلاح جامعه جز از راه اصلاح فرد و نهاد خانواده توهمی بیش نیست. ملت و دولت در این رابطه مسئولیت مشترک دارند. اجرای سیاست‌های اعلام شده با عنایات الهی می‌تواند به اصلاح نهائی جامه منجر شود.

حبیبی در مورد حقوق‌های غیرمتعارف ضمن اینکه عذرخواهی سخنگوی دولت را عمل مثبتی تلقی کرد گفت: بعد از این عذرخواهی لازم است دولت برخورد قاطع با مرتکبین این تخلفات  را به مردم توضیح دهد و گرنه این موضوع به عنوان یک نقطه ضعف دولت در ذهن مردم باقی خواهد ماند.

وی در پایان انتخاب هیئت رئیسه جدید شورای شهر تهران را تبریک گفت و برای آنها آرزوی موفقیت کرد و اظهار داشت: مطلبی که مهندس چمران رئیس شورای شهر تهران راجع به پرهیز از سیاسی و جناحی‌کردن شورای شهر ابراز داشتند مطلب صحیحی است. مردم از شورای شهر و شهرداری توقع خدمت دارند و بسیاری از آنها کاری هم به جناح و حزب ندارند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
بی نام
| |
2016-09-05 18:36:40
شهرداری باید خیلی سفت و سخت مطالباتش رو از دولت وصول کنه تا بتونه به این واسطه بدهی هاش رو که به اشخاص حقیقی و حقوقی داره رو پرداخت کنه
ADS
ADS
پربازدید