Performancing Metrics

حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده برای همه فصل‌الخطاب است | اتاق خبر
کد خبر: 369142
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1395 - 06:38
جاسمی :
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده گفت: با توجه به این که فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب است باید تمام گروه‌های سیاسی توجه تام و تمام به این بیانات داشته باشند که از جمله آن حمایت از تیم مذاکره کننده اس

اتاق خبر: سید قاسم جاسمی اظهار کرد: همه طیف‌های سیاسی و گروه‌های داخل نظام جمهوری اسلامی به فرمایشات رهبری توجه تام و  تمام دارند و بیانات ایشان برای همه فصل‌الخطاب است،   موضوعی که شامل حمایت از تیم مذاکره کننده و اشاراتشان به بدعهدی‌های آمریکا هم می‌شود.

وی با اشاره به تذکرات جدی رهبری در موارد مختلف به خصوص در مذاکرات گفت: مقام معظم رهبری با پیش‌بینی شرایط، راهبرد و استراتژی مذاکرات را برای دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده شفاف کردند. ایشان اخیرا ضمن اعلام رضایتمندی‌شان از تیم مذاکره کننده، از بدعهدی‌های آمریکایی‌ها انتقاد کردند، موضوعی که منتقدان نیز مطرح می‌کنند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادامه داد: با توجه به اینکه هر ماموریت و اقدامی از سوی هر فرد و دولتی به موفقیت صد در صد منجر نمی‌شود، برجام نیز نتوانست تمامی انتظارات را برآورده کند که این موضوع از بدعهدی‌های آمریکایی‌ها نشات می‌گیرد.

به گفته وی دستیابی به برجام ناشی از حس همه جانبه‌گرایی و وحدت ایحاد شده توسط رهبری بین مردم و مسولان بود که توانستیم به توفیق در مواجه با کشورهای اروپایی دست پیدا کنیم اما در این مسیر آمریکایی‌ها بدعهدی کرده و جوابگوی توافق و برجام نبودند، موضوعی که تیم مذاکره کننده نیز به آن واقف است.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید