Performancing Metrics

دنیا به پایان نرسیده است | اتاق خبر
کد خبر: 369366
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 12:32
نادال:
تنیسور اسپانیایی معتقد است حذف در رقابت‌های تنیس اوپن آمریکا به معنای پایان دنیا برای او نیست.

رافائل نادال

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، رافائل نادال در مرحله یک هشتم نهایی تنیس اوپن آمریکا برابر فویل فرانسوی سه بر دو شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

تنیسور  اسپانیایی پس از  بازی گفت‌: این شکست رویای مرا نابود نمی‌کند و حتی احساس نمی‌کنم که به آن نخواهم رسید. بد بازی نکردم اما بازی‌ام برای پیروزی کافی نبود. مرتکب برخی اشتباه‌ها شدم ولی تا جایی که توانستم جنگیدم.

مرد شماره چهار جهان افزود: شکست خوردم و این از همه مهم‌تر است. اگر در بازی‌های این چنینی پیروز شوید، اعتماد به نفس زیادی کسب و احساس قدرت خواهید کرد اما زمانی که شکست می خورید، به نظر می رسید به پایان دنیا رسیدید. این چنین نیست. زندگی ادامه دارد.

تنیسور اسپانیایی در ادامه اظهار کرد: به مایورکا برمی‌گردم تا به تمریناتم ادامه دهم و وضعیتم را بهتر کنم. می‌خواهم در مسابقات بعدی حریفانم را شکست دهم.

تنیسور 30 ساله درباره پایان دوران فوتبالش گفت‌: از لحاظ جسمانی در وضعیت خیلی خوبی به سر می برم. نمی دانم تا چند سال دیگر می‌توانم بازی کنم. یک، دو یا 6 سال. مشخص نیست در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. 30 ساله هستم اما خودم را در شرایطی نمی بینم که کاری را که دوست دارم را رها کنم. می‌توانم تا چند سال دیگر از بازی کردن لذت ببرم و تا جایی که جسمم اجازه دهد رقابت خواهم کرد. اگر زمان خداحافظی فرا برسد این کار را انجام خواهم داد.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید