Performancing Metrics

هرگز به دیگو کاستا نمی‌گویم خودش را عوض کند | اتاق خبر
کد خبر: 369368
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 12:43
لوپتگی:
سرمربی تیم ملی اسپانیا دوست ندارد مهاجم برزیلی – اسپانیایی‌ تیمش تغییر کند و او را همان‌طور که هست می‌خواهد.

یولن لوپتگی

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اسپانیا در نخستین دیدارش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف لیختن اشتاین می‌رود. یولن لوپتگی در نشست خبری پیش از بازی گفت‌: آلوارو موراتا در وضعیت جسمانی خوبی به سر می‌برد. در تمرینات امروز (دوشنبه) مشخص خواهد شد توانایی بازی کردن دارد یا نه. بازی امشب اولین دیدار رسمی است. مشتاق رقابت کردن هستیم. برای کسب امتیاز بازی می‌کنیم. همه چیز بر خلاف میل‌مان پیش خواهد رفت. امیدواریم فردا در نخستین دیدار رسمی پیروز شویم. باید قدرتمند ظاهر شویم. امشب، شب مهمی است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا افزود: از عملکرد شاگردانم و تعهدشان خشنودم. با داشتن تمرکز در بازی می‌توانیم شروع خوبی در این بازی‌ها داشته باشیم. از حریف اطلاعات کاملی داریم و نقاط قوت‌شان را می‌شناسیم.

لوپتگی درباره فهرست دعوت شدگان گفت‌: فهرست دعوت شدگان از پیش تعیین شده نیست. باید در این باره تصمیم می گرفتیم و آن را انجام دادیم. هر زمان که فهرستی ارائه می‌دهیم، ناعدالتی کردیم چون بازیکنانی هستند که شایسته حضور در تیم‌ ‌ملی هستند و باید آنها را کنار گذاشت چون تنها می‌توان 23 نفر را دعوت کرد.

سرمربی اسپانیایی در پایان در مورد دیگو کاستا نیز اظهار کرد: بازیکنان خیلی هدفمند هستند و تنها کاستا این چنین نیست. او را همان طوری  که هست می‌خواهیم. به هیچ وجه از او انتظار ندارم خودش را تغییر بدهد. 

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید