Performancing Metrics

کاش نورمحمدی از تیم جدا نمی‌شد | اتاق خبر
کد خبر: 369383
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1395 - 14:22
بادامکی:
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: تمرینات خوبی به همراه دیدارهای تدارکاتی مناسب در تعطیلات لیگ برتر داشتیم و تنها نکته ناراحت‌کننده رفتن نورمحمدی بود.

حسین بادامکی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، حسین بادامکی در خصوص شرایط کلی تیم سیاه‌جامگان اظهار کرد: در تعطیلات لیگ برتر، تمرینات خوبی را گذراندیم و دیدارهای تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم. دیدار خوبی هم با پدیده داشتیم و هر دو تیم نمایش قابل قبولی را داشتند. برگزاری بازی‌های دوستانه این چنینی خیلی به هر دو تیم شهرمان کمک می‌کند تا با شرایط آمادگی بهتری در ادامه مسابقات لیگ برتر حضور پیدا کنند.

بازیکن تیم فوتبال سیاه‌جامگان با اشاره به رفتن نورمحمدی و کاپیتان شدنش در سیاه‌جامگان تصریح کرد: کاپیتان بودن برای من اصلا مهم نیست ولی کاش نورمحمدی از جمع ما جدا نمی‌شد.
 
وی در خصوص احتمال تغییر نام سیاه‌جامگان به پرسپولیس تاکید کرد: به هر حال هر نامی می‌خواهد برای این تیم انتخاب شود، مهم این است که ما بتوانیم با عملکرد خوبمان نتیجه بگیریم و دل هواداران‌مان را شاد کنیم اما از این نام هم استقبال می‌کنم.

بادامکی درخصوص عملکرد تیم ملی کشورمان در برابر قطر گفت: خوشبختانه سه امتیاز خوب را ملی‌پوشان در گام اول به دست آوردند و این پیروزی قطعا در ادامه راه کمک‌حال کی‌روش و کادرفنی ایران خواهد ‌بود.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید