Performancing Metrics

کسی مرا مجبور به استعفا نکرد | اتاق خبر
کد خبر: 369651
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1395 - 20:05
عرب عامری:
نایب رئیس مستعفی فدراسیون فوتبال مدعی است هیچ گونه مشکل قانونی برای ادامه کار نداشته است.

الهه عرب عامري- فوتبال بانوان

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، الهه عرب عامری دلیل استعفا خود را فشار کاری در دانشگاه عنوان کرد و افزود: با آغاز به کار دانشگاهها فشار کاری زیاد میشود و برای انجام کار خوب به زمان بیشتری نیاز است و نمی شود کار را سر سری انجام داد. هیچ مشکلی با فدراسیون نداشتم و هیچ مشکل قانونی برای ادامه کار من نبود و کسی من را مجبور به استعفا نکرد و خودم استعفا دادم.

تیم زیر 16 سال در زمان استعفای عرب عامری در مسابقات قهرمانی آسیا به سر می برد و تیم جوانان نیز خود را مهیای حضور در رقابت های آسیایی می کند. عرب عامری درباره تنها گذاشتن این تیمها در این شرایط گفت: همیشه مسابقه وجود دارد و زمانی بدون مسابقه نیست. رده های سنی مختلفی در فدراسیون وجود دارد که همیشه در حال مسابقه هستند، شرایط ایجاب می کرد که استعفا دهم.

عرب عامری در پایان به حق 2 درصد از نقل و انتقالات اشاره و خاطر نشان کرد: مبالغ بسیار زیادی در نقل و انتقالات جا به جا می شود. برای مثال اگر در یک باشگاهی 15 میلیارد در نقل و انتقالات خرج می کنند، 2 درصد از این مبلغ رقم قابل توجهی برای بانوان است و این بسیار خوب است. البته مبالغ خرج شده در نقل و انتقالات بسیار بیشتر است و باشگاهی وجود دارد که تا 40 میلیارد نیز خرید و فروش می کند و 2 درصد این مبلغ بسیار قابل توجه است .

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید