Performancing Metrics

دوست دارم روزی سرمربی بارسلونا شوم | اتاق خبر
کد خبر: 369770
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 06:41
ژاوی:
هافبک پیشین بارسلونا دوست دارد روزی در این تیم مربیگری کند.

ژاوی هرناندس

به‌ گزارش ‌اتاق خبر، به نقل از ایسنا، ژاوی هرناندس که دومین سال حضورش در لیگ فوتبال قطر را پشت سر می‌گذارد، همچنان از حضور در این کشور خشنود است. هافبک پیشین بارسلونا در گفت‌وگو با گوبالارگرو، درباره آینده خود، لیونل مسی، تیم‌ ‌ملی اسپانیا با ایکر کاسیاس و داوید دخئا صحبت کرد.  

بازیکن پیشین تیم‌ ‌ملی اسپانیا درباره آینده‌اش گفت‌: دوست دارم در زمین بازی کنم و به بازیکنان جوان کمک کنم. دوست دارم سرمربی شوم اما نمی دانم این اتفاق در بارسلونا بیفتد یا نه اما هدفم این است. هنوز خیلی زود است که بارسا برگردم. باید چند سال بگذرد.

ژاوی در مورد مسی نیز اظهار کرد: او تا جایی که بخواهد، می‌تواند شماره یک جهان باشد. بازی مسی را می بینم. او از همه برتر است. برای همه جهان به جز طرفداران رئال‌ مادرید بهترین بازیکن جهان است.

هافبک پیشین آبی‌ اناری‌ پوشان در رابطه با تیم‌ ‌ملی هم اظهار کرد: دیگو کاستا، دنی کارواخال و دیگر بازیکنان شوری دیگر به تیم دادند. نباید چیزی را در تیم‌ ‌ملی تغییر داد و به همین روند ادامه‌ داد. سپردن هدایت تیم‌ ‌ملی به یولن لوپتگی کار درستی بود.  همه به ایکر کاسیاس شرایط تیم‌ ‌ملی فکر می‌کنند. خیلی زشت است که کاسیاس در نیمکت اسپانیا نیست. او برای کشورش همه  کار  کرد. دخئا فوق‌العاده‌ است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید