Performancing Metrics

می خواهیم تمام عناوین ممکن را فتح کنیم | اتاق خبر
کد خبر: 369811
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 11:20
بیل:
مهاجم رئال مادرید به همراه تیمش می‌خواهد همه عناوین پیش رو را فتح کند.

گرت بیل

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، گرت بیل در مراسم معرفی سوئیشرتی به نام zero negative eneregy با مارک آدیداس که خودش آن را طراحی کرده است درباره ولز رئال مادرید جام جهانی روسیه و ... صحبت کرد. مهاجم مادرید گفت: یورو ۲۰۱۶ دوران فوق العاده‌ای برایم بود. هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. برای کشورمان تاریخ‌سازی کردیم. اکنون می‌خواهیم دوران جدیدی را شروع کنیم و به جام جهانی صعود کنیم. می‌دانیم ولز در سال ۵۸ به یک چهارم نهایی جام جهانی رسید و تکرارش باورنکردنی است اما هدف نخست‌مان صعود به این رقابت‌ها است. صعود به یورو برایمان افتخاری بود اما می‌خواهیم دوباره در این بازی‌ها حضور داشته باشیم. همچنین برای شرکت در دیگر مسابقات مهم تلاش خواهیم کرد. باید بازی به بازی پیش برویم تا پیشرفت کنیم.
بیل درباره دست یافتن به رکورد یان راش اظهار کرد: به من گفته‌اند فاصله کمی با رکورد گلزنی یان راش دارم اما برایم مهم‌تر از همه کار تیمی است. باید از این لحاظ پیشرفت کنیم. اگر همه چیز خوب پیش برود گل‌ها نیز فرا می‌رسند.
مهاجم ولز در مورد اهداف خود گفت: زمانی که در مادرید هستید به رویاهای بزرگ فکر می‌کنید. می‌خواهیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم و تمام عناوین ممکن را بالای سر ببریم. همه چیز امکان پذیر است. هر تورنمنتی را که بازی کنیم، می‌خواهیم با قهرمانی پشت سر بگذاریم.
بیل در پایان اظهار کرد: فتح لالیگا مهم است چون چند سال است آن را به دست نیاورده‌ایم اما تنها برای این جام تلاش نمی‌کنیم. از بازگشت اوساسونا به لالیگا خشنودم. می‌دانیم بازی سختی خواهد بود اما تیم آماده ای داریم که از همه چیز مهم تر است.

انتهای پیام/

کد: 94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید