Performancing Metrics

تردد در راه‌های گلستان بدون محدودیت در جریان است | اتاق خبر
کد خبر: 369865
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1395 - 16:04
مدیرکل راه و شهرسازی گلستان با اشاره به بارش شدید باران از شب گذشته در استان و طغیان رودخانه‌ها گفت: مشکلی در طول راه‌های استان وجود ندارد و تمام راه‌ها باز هستند.

به گزارش اتاق خبر به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، ابراهیم مبارک‌قدم اظهار کرد: بر اثر شدت ریزش باران و طغیان رودخانه دنگلان- گرجی‌محله در حاشیه محور گرگان- کردکوی، حدفاصل تقاطع یساقی تا کردکوی در این محور از ساعت ۲۳ شب گذشته تا ۶ صبح امروز پنجشنبه، از سوی پلیس راه استان مسدود اعلام شد که با انجام اقدامات راهداری و تلاش امدادگران، هم اینک بازگشایی شده اما به دلیل لغزندگی سطح جاده، رفت و آمد در آن با احتیاط در جریان است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ریزش باران‌های دیشب در سایر محورهای استان با مشکل خاصی روبرو نبوده‌ایم، افزود: به دلیل شدت زیاد باران و جاری شدن روان آب در سطح جاده، خساراتی به ابنیه فنی، پل‌ها و روکش آسفالت برخی از محورهای ارتباطی استان وارد آمده که میزان این خسارت‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

مبارک‌قدم اظهارکرد: مطابق پیش‌بینی‌های هواشناسی، وضعیت ناپایداری هوای استان تا امشب تداوم دارد و از هم‌استانی‌ها درخواست می‌شود که از سفرهای غیرضروری و تردد و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کرده و توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

به گفته مبارک‌قدم توجه به نکات ایمنی در حین رانندگی از جمله رعایت سرعت مجاز و فاصله طولی و پرهیز از سبقت غیرمجاز و بستن کمربند ایمنی از نکات ضروری دیگر برای سفری امن است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: مرکز مدیریت راه‌های استان با شماره ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ و تلفن گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ در طول شبانه‌روز برای اعلام آخرین وضعیت جوی و راه‌های استان در خدمت مسافران و کاربران جاده‌ها است.

مبارک‌قدم تاکید کرد که کاربران جاده‌ها حتما قبل از تردد و سفر با شماره‌های مذکور تماس حاصل کرده تا در طول راه‌ها با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی افزود: ماموران،گشت‌ها، اکیپ‌ها و ایستگاه‌های راهداری در طول راه‌های استان مستقر بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت آنان و مسوولان ستاد بحران منطقه را مطلع کنند.

در استان گلستان بالغ بر پنج هزار کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی وجود دارد.

نظرات
ADS
ADS
پربازدید