Performancing Metrics

خبرهای خوش از مسکن ویژه | اتاق خبر
کد خبر: 36993
تاریخ انتشار: 8 بهمن 1391 - 14:50

وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت از کیفیت ساخت واحد‌های مسکن ویژه اعلام کرد: در ایام دهه فجر خبرهای خوشی از مسکن ویژه به مردم می‌دهیم.

به گزارش ایسنا علی نیکزاد در حاشیه‌ی بازدید از اولین نمایشگاه بین‌المللی دریایی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در ابتدا بنا بود قیمت دقیق واحد‌های مسکن ویژه در قسط پایانی آن مشخص شود اما در جلساتی که داشتیم مقرر شد ابتدا قیمت زمین‌ها به متقاضیان اعلام شود.

 

وی گفت: در این طرح قرار است ابتدا حدود 30 درصد از هزینه‌ها از متقاضیان و 70 درصد دیگر به صورت قسطی دریافت شود که با موافقت رییس‌جمهور مقرر شد این اقساط ماهانه بیش از یک میلیون تومان نباشد.

 

نیکزاد خاطر نشان کرد: متقاضیان مسکن ویژه با پرداخت چهار یا پنج مرحله 15 تا 20 میلیون تومانی می‌توانند این واحد‌ها را تحویل بگیرند.

 

وزیر راه و شهرسازی ضمن ابراز رضایت نسبت به کیفیت واحد‌های مسکن ویژه گفت: ساختمان‌های این طرح به صورت مهندسی‌ساز، با کیفیتی بالا و در مجتمع‌های هشت، 10 و 12 واحدی ساخته خواهد شد. همچنین در هر راه‌پله بیش از دو واحد ساخته نمی‌شود و تمامی این ساختمان‌ها دارای حیاط و پارکینگ هستند.

 

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: خبرهای خوشی از مسکن ویژه تهران برای مردم در ایام دهه فجر داریم.

 

وی با اشاره به جلسات مشترک مجلس و دولت گفت: این جلسات در جوی بسیار دوستانه برگزار می‌شود و دولت و مجلس هر دو بر لزوم گسترش همکاری‌ها هم نظر هستند.

 

به گفته نیکزاد بحث‌های اصلی این جلسات بیشتر پیرامون مرحله‌ی دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها و نحوه‌ی ارائه بودجه سال 92 است که نتایج دقیق آن را سخنگوی اقتصادی دولت به اطلاع خواهد رساند.

 

وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر لزوم توجه هرچه بیشتر به توسعه‌ی دریایی کشور گفت: با توجه به گستردگی سواحل و بنادر در ایران می‌توانیم به یک توسعه‌ی دریامحور دست یابیم.

 

وی با اشاره به تعامل سازنده میان سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی اظهارکرد: برای رسیدن به یک توسعه دریایی باید دولتی‌ها و بخش خصوصی در کنار یکدیگر تعاملی موثر داشته باشند و با یاری‌ گرفتن از توان دانشگاهی جایگاه این صنعت مهم را ارتقاء دهند.

 

نیکزاد افزود: خوشبختانه سازمان بنادر در راستای ایجاد این تعامل بسیار خوب عمل کرده و این نمایشگاه نیز با این هدف و با مشارکت بخش خصوصی و سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و با شعار «دریا محور توسعه» برگزار شده است.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به سرمایه‌گذاری سالانه 700 تا 800 میلیارد تومانی سازمان بنادر برای گسترش بنادر و سواحل کشور گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم حضور مقتدر در عرصه‌ی دریایی، تلاش کردیم در کنار اقتدار، توسعه و تجارت دریایی را نیز گسترش دهیم و در نمایشگاه فعلی همه ارگان‌های ذیربط دریایی حضور دارند که در بخش‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری محصولات خود را عرضه کرده‌اند و امیدواریم با ایجاد این تعامل پایدار به توسعه‌ی دریایی مورد نظر دست یابیم.

کلید واژه ها :
مطالب مرتبط
نظرات
ADS
ADS
پربازدید