Performancing Metrics

توضیحات هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد در ایران درباره یک خبر | اتاق خبر
کد خبر: 370037
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1395 - 20:36
هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد در ایران، درباره خبر منتشر شده از دیدار معاون دبیرکل این سازمان در امور بشردوستانه با سردار جلالی که چهارشنبه هفته جاری در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

سردار جلالی و استفان اوبراین

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، امیر حسین برمکی هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد در ایران در این باره اعلام کرد: پیرو انتشار خبر دیدار معاون دبیر کل سازمان ملل با سردار جلالی ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل، در تاریخ چهارشنبه 17 شهریور 1395 متذکر می‌شود که خبر مذکور نیاز به اصلاح دارد.

شایان توجه است که آن چه در این دیدار گفته شد به قرار زیر است:

«هدف اصلی سفر معاون دبیر کل سازمان ملل متحد بررسی روش‌های همکاری متقابل در حوزه‌های آمادگی پاسخ‌دهی و امدادرسانی بشردوستانه در زمان بحران و بلایا بوده است. بر اساس مباحثات انجام شده در این دو حوزه، ایران از دفتر هماهنگ کننده امور بشر دوستانه سازمان ملل متحد درخواست کرده بود که تجربیات و دانش فنی لازم را برای مقابله با بلایای صنعتی / انسانی، از جمله ورود خسارت به تاسیسات هسته‌ای که ممکن است در اثر بلایای طبیعی همچون زلزله رخ دهد در اختیار ایران قرار دهد، چرا که این تاسیسات ممکن است بر روی گسل‌های زلزله‌خیز قرار داشته باشند (مانند واقعه فوکوشیما). در نتیجه جهت تهیه برنامه مدیریت بحران و آمادگی برای نجات جان مردم از چنین بلایایی این امر ضرورت دارد.

معاون دبیر کل سازمان ملل متحد اظهار کرد که ما در صدد فراهم کردن بستر مناسب برای همکاری در کلیه حوزه‌های مذکور و تبادل بهترین تجربیات به طور کلی هستیم.»

لذا هرگز  هیچ نکته‌ای مربوط به بحث دفاع هسته‌ای مطرح نشد بلکه اشتباه در ترجمه و درک مطلب توسط گزارشگر رخ داده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید