Performancing Metrics

نهرودی،احدی، انصاری و کریمی گزینه های سرمربیگری بوکس جوانان در جهانی | اتاق خبر
کد خبر: 370253
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 13:15
گزینه های سرمربیگری تیم ملی بوکس جوانان برای مسابقات قهرمانی جهان در روسیه مشخص شد.

بوکس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان آبان ماه در روسیه برگزار خواهد شد که قرار است تیم ملی ایران هم با 6 بوکسور در این رقابتها شرکت کند.

امیررضا محمدی در وزن ۵۶ کیلوگرم، سامان مرادی در وزن ۶۹ کیلوگرم، رضا حسن نیا در وزن ۷۵ کیلوگرم، مهران یوسفی در وزن ۸۱ کیلوگرم، مهدی بهرام ‌لو در وزن ۹۱ کیلوگرم و مجید جمشیدوند در وزن ۹۱+ کیلوگرم ملی پوشان ایران هستند که هم اکنون زیر نظر مرتضی سپهوند، امید رشید و رضا مهدی پور خودشان را آماده می کنند.

طبق قانون فدراسیون جهانی بوکس آماتور(آیبا) سرمبیان تیم های حاضر در مسابقات جهانی باید مربی سه ستاره باشند که از سوی این فدراسیون صادر شده و مورد تایید باشد و این رد حالی است که این سه مربی هیچ یک چنین مدرکی را ندارند.

روح اله حسینی نایب رییس فدراسیون بوکس در این باره گفت: این قانونی است که ما هم باید آن را رعایت کنیم و مجبور هستیم یک نفر را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کنیم که سه ستاره باشد.

وی افزود: این قانونی است که فدراسیون جهانی برای درآمدزایی خودش آن را اجبار کرده و ما هم باید آن را قبول کنیم. فعلا در ایران تنها چهار نفر داریم که مدرک مربیگری سه ستاره را دارند اما یقین بدانید در آینده این تعداد افزایش خواهد داشت.

حسینی گفت: مربیان خوب زیادی داریم که به خاطر هزینه های بالای کسب اینگونه مدارک به سمت آن ها هم نرفته اند اما مطمئن باشید هزینه گرفتن این مدارک را یا فدراسیون می پردازد و یا اینکه خود این مربیان آن را پرداخت خواهند کرد و تعداد این مربیان افزایش پیدا خواهد کرد.

حسین نهرودی، حسین انصاری، غلامرضا کریمی و اکبر احدی چهار مربی هستند که مدرک مربیگری سه ستاره را دارند و فدراسیون بوکس از بین این چهار مربی یک نفر را به عنوان سرمربی تیم جوانان به روسیه خواهد فرستاد. البته مربیان دیگری هم علیرضا استکی، همایون امیری، اصغر اشرفی، اسفندیاری، محمدی و بقیه هم در صدد گرفتن این مدرک هستند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید