Performancing Metrics

باعث و بانی‌ این وضعیت را نمی‌بخشم | اتاق خبر
کد خبر: 370267
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1395 - 15:04
عقیلی:
مدافع تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه او را عامدانه بلاتکلیف و در بی خبری نگه‌ داشته‌اند، گفت: اگر این وضعیت ادامه پیدا کند تصمیم گیرنده فدراسیون فوتبال خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، هادی عقیلی درباره آخرین وضعیتش برای بازگشت به سپاهان و حضور در تمرینات این تیم صحبتهایی را مطرح و تاکید کرد که بابت بازی نکردن در این فصل ضرر زیادی را متحمل شده است. عقیلی همچنین گفت که اگر این شرایط ادامه یابد، فدراسیون فوتبال در اینباره تصمیم گیری خواهد کرد. مشروح گفتگوی عقیلی در زیر می‌آید:

* چرا با وجود اینکه رئیس هیات مدیره سپاهان اعلام کرده بود باید سر تمرین این تیم حضور یابید، هنوز به سپاهان اضافه نشده‌اید؟

- هادی عقیلی: هفته گذشته بود که آقای نیکفر مصاحبه کرد و برای اولین بار گفت هادی عقیلی باید سر تمرین تیم حضور یابد. من هم بلافاصله با آقای نیکفر و باقریان (مدیرعامل باشگاه) تماس گرفتم و پیام دادم که تاریخ و زمان حضورم در تمرین را اعلام کنید. سپاهان آن موقع مشهد بود و می‌خواستم زمان حضورم در تمرین را بدانم ولی هیچ پاسخی به من ندادند. حتی با آقای اخوان (سرپرست تیم سپاهان) تماس گرفتم. ایشان گفت باید مدیرعامل اجازه بدهد و بعدا هم گفته شد کمیته انضباطی درباره من تصمیم می‌گیردکه دلیلش را نمی‌دانم.

* قبول دارید با اتفاقاتی که رخ داده به نوعی یک سناریو علیه شما اجرا شده است؟

- من فوتبالیست هستم و به جز فوتبال شغل دیگری ندارم. بابت این ماجرا ضرر زیادی کرده‌ام که آنها را نمی‌بخشم. من فوتبال بازی می‌کردم و فوتبالیست معمولی هم نبودم!

* چه کسی را به خاطر این وضعیت نمی‌بخشید؟

- کسانی که باعث و بانی این وضعیت و بلاتکلیفی من هستند.

* به نوعی باشگاه سپاهان به شما بی توجهی می‌کند؟

- این بی توجهی نیست؛ عامدانه است. نمی‌دانم چرا و بر چه اساسی. من دارم ضرر می‌کنم.

* با ادامه این شرایط، وضعیت شما چه می‌شود؟

- تصمیم گیرنده در اینباره فدراسیون فوتبال است. اگر مرا بلاتکلیف بگذارند، فدراسیون فوتبال تصمیم می گیرد.

* آیا به فدراسیون فوتبال شکایت کرده‌اید؟

- خیر، شکایت نکرده ام. به من گفتند سر تمرین سپاهان حاضر شوم ولی بعد گفتند باید کمیته انضباطی باشگاه تصمیم بگیرد. دلیل اینکه کمیته انضباطی باید تصمیم بگیرد را نمی‌دانم.

* آیا در جلسه کمیته انضباطی باشگاه سپاهان حضور خواهید یافت؟

- به من نگفتند به کمیته انضباطی بروم. گفتند کمیته انضباطی درباره‌ام تصمیم می‌گیرد.

* در واقع شما را در یک بی خبری محض نگه داشته‌اند؟

- صد درصد همین است. کمیته انضباطی که نمی تواند یکطرفه برگزار شود. باید خود بازیکن هم در کمیته انضباطی باشد.

* چه مدتی است از تیم سپاهان دور هستید؟ این دور بودن چه احساسی دارد؟

- من سال گذشته یک نیم فصل بیرون ماندم. الان هم چهار، پنج هفته از لیگ گذشته است و خود به خود ۷ ماه از فوتبال دور بوده‌ام. در فصل نقل و انتقالات رضایتنامه مرا ندادند تا فرصت تمام شد. نه رضایتنامه دادند و نه تکلیفم را روشن کردند. من با سپاهان قرارداد داشتم و باید تکلیفم را روشن می‌کردند.

* از اینکه از فوتبال بی حاشیه قطر به ایران بازگشتید و قراردادتان را با سپاهان تمدید کردید پشیمان نیستید؟

- من روی حساب علاقه به سپاهان بازگشتم. هیچ وقت این شرایط را پیش بینی نمی‌کردم. نه تنها من که هیچکس دیگر هم نمی‌توانست این شرایط را پیش بینی کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید