Performancing Metrics

مستحق یک امتیاز بودیم | اتاق خبر
کد خبر: 370487
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1395 - 13:03
برانکو:
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از کسب یک امتیاز در تبریز راضی است.

 دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: همانطور که پیش از این اعلام کرده بودیم، ما برای پیروزی به تبریز رفتیم اما طبیعی است که برای پیروزی با مشکلاتی رو به رو شویم. از کسب یک امتیاز در تبریز راضی هستم چرا که حریف‌مان قدرتمند بود و هواداران پرشوری هم داشت.   این بازی بین دو تیم از بهترین‌های ایران برگزار می‌شود.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: قبل از بازی از  احتمال رخ دادن وقایع بد ترس داشتیم. از طرفی هم یک ماه لیگ تعطیل بود و شش بازیکن ما در اردوی تیم ملی بودند که طبیعتا برنامه تمرینات این شش بازیکن با ما متفاوت بود و دو روز قبل از بازی کل بازیکنان‌مان کنار هم جمع شدند. روز پنج شنبه همه بازیکنان در تمرین حضور داشتند، به خاطر همین موضوع از نتیجه بازی راضی بودم و از نحوه کارمان رضایت دارم.

وی تاکید کرد: طبیعتا باید بهتر از این باشیم و این را هم بدانید که تراکتورسازی در حال حاضر رقیب ماست و پرسپولیس همیشه بازی‌های سختی در تبریز پیش‌رو داشته است. حیف شد بازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار نشد، زیرا می‌دانم ۶۰ تا ۷۰ هزار نفر برای تماشای بازی می‌آمدند. فوتبال به خاطر تماشاگران جذابیت دارد. شاید تراکتورسازی رو گذشته بهتر از ما بود اما ما هم استحقاق یک امتیاز را داشتیم.

برانکو درباره دو بازی حساس پیش‌روی تیمش تصریح کرد: این‌ها سه بازی حساس پشت سر هم هستند که یکی از آن ها را انجام دادیم. این یک رقابت بسیار بزرگ است. به هر حال برنامه بازی‌های ما فشرده است اما ما از این بابت خوشحال هستیم که بتوانیم تماشاگران خودمان را خوشحال نگه داریم.

برانکو درباره وضعیت وحید امیری هم گفت: مصدومیت این بازیکن هنوز ادامه دارد اما روز به روز بهتر می‌شود. الان نمی‌توانم بگویم که به داربی می‌رسد یا خیر.

برانکو درباره حواشی دیدار پرسپولیس مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: باید یک مسئله را درک کنیم که در تبریز در تلاش هستند تا ورزشگاه اصلی خودشان را برای بازی آماده کنند. این بخش داستان را باید درک کنیم اما خب طبیعتا شرایط بازی روز گذشته مناسب نبود اما به هر حال ما وضعیت را درک می‌کنیم. البته در بازی‌ها تماشاگرانی هم وجود دارند که واکنش‌های خشنی هم نشان می‌دهند. به هر حال باید از زاویه بهتری نگاه کنیم. در ورزشگاه‌های بزرگ هم وقایع اینچنین اتفاق می‌افتد.

برانکو درباره اینکه گفته می‌شود خودش به عنوان اسلحه اصلی پرسپولیسی‌ها در داربی محسوب می‌شود، گفت: من به خاطر این مسئله تشکر می‌کنم اما اسلحه اصلی بازیکنان هستند که تصمیم می‌گیرند نتیجه بازی چه خواهد شد. ما در اینجا هستیم که به آن‌ها کمک کنیم اما تصمیم گیرنده نهایی درباره نتیجه، آن‌ها هستند. تا به حال هم کار بازیکنان بسیار عالی بوده است.

برانکو درباره اینکه شاید به خاطر جایگاه جدول بازیکنانش در داربی مغرور شوند گفت: این موضوع را خیلی خوب حس کردیم. همین غرور می‌تواند برای هر تیم خطر بالقوه باشد. در حال حاضر این موضوع برای ما می‌تواند خطرساز باشد اما در داربی مهم نیست چه تیمی صدر جدول است و چه تیمی در انتهای جدول است. داربی یک مسابقه بسیار خاص است. من در داربی‌های زیادی حضور داشتم.  این را هم بدانید قدرت حال حاضر تیم تعیین کننده نیست و غرور به خاطر موقعیت جدول برای تیم ما می‌تواند به وجود بیاید اما ما تلاش می‌کنیم که به اینجا  نرسیم. در اولین داربی که بازی کردیم، پرسپولیس برای بقا می‌جنگید و استقلال در کورس قهرمانی بود اما هر دو داربی را پرسپولیس برد.

برانکو درباره اینکه چرا به احمد نوراللهی کمتر بازی می‌رسد گفت: من قبول دارم احمد نوراللهی بازیکن بسیار خوبی است اما چه کسی را از ترکیب خارج کنم تا او را به ترکیب بیاورم؟

برانکو درباره اینکه در 5 دیدار اخیر تیمش در 4 دیدار بیرانوند کلین شیت کرده است گفت: خانه را باید از اساس ساخت. تیم را هم باید از فوندانسیون تقویت کرد. ما تلاش کردیم تیم‌مان را در فاز دفاع تقویت کنیم و الان شرایط خوبی داریم. در یک تیم باید همیشه این گونه باشد. سال قبل شرایط به گونه‌ای بود که گل‌های زیادی می‌خوردیم اما ما نمی‌خواستیم گلی دریافت کنیم. امسال خط دفاع ما جدید است و شرایط تیم خیلی خوب است.

برانکو درباره احتمال استعفای طاهری گفت: نمی‌دانم که ماجرا چیست اما وقتی طاهری به اینجا رسیده که چنین جمله‌ای را مطرح کرده نشان می‌دهد که خیلی ناراحت شده است. من می‌ترسم اگر این اتفاق بیفتد طرح کل برنامه‌های پرسپولیس برچیده شود و این به این معنا خواهد بود که همه ما هم خواهیم رفت. وقتی مدیرعامل برود ما برای چه باید بمانیم؟

یکی از خبرنگاران از برانکو پرسید مگر شما با باشگاه قرارداد ندارید که برانکو گفت: توافقاتی وجود دارد که حاصل آن اهداف مشترک است. ما اهداف مشترک‌مان را با هم ترسیم کرده‌ایم.

برانکو همچنین درباره تعطیلات بلند مدت لیگ هم گفت: این تعطیلات در روند تیمی تاثیر دارد. مهم نیست تراکتور را می‌بردیم یا نه، حتی اگر تعطیل هم نبود شاید ما به تراکتور می باختیم اما این تعطیلات طبیعی نیست. اینکه سه بازی انجام دهیم و یک ماه لیگ تعطیل شود. این به بازیکن ضربه می‌زند اما مهم‌ترین مسئله تیم ملی است.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید