Performancing Metrics

دیدار ذوب آهن و تراکتور جذاب، پرگل و تماشاگرپسند خواهد بود | اتاق خبر
کد خبر: 370922
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 07:00
گل‌محمدی:
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید دیدار فردای تیمش با تراکتورسازی مانند همیشه، جذاب و تماشاگرپسند خواهد بود.

یحیی گل‌محمدی

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی با تسلیت به بهادر عبدی بابت از دست دادن والدینش اظهار کرد: فکر می‌کنم دیدار تراکتورسازی و ذوب آهن خوب از آب درمی‌آید. بازی‌های این دو تیم همیشه پرگل، جذاب و تماشاگرپسند بوده و هر کسی که در استادیوم بوده از بازی لذت برده است.

او اضافه کرد: فردا هم این اتفاق می‌افتد و این به خاطر تفکرات هر دو مربی است. من و امیر قلعه‌نویی عموما به دنبال بازی‌های هجومی هستیم. تراکتورسازی مدعی قهرمانی است و این به خاطر کادر فنی، تشکیلات و بازیکنان طراز اول و باکیفیت تراکتورسازی است.

سرمربی ذوب آهن درباره وضعیت این تیم گفت: در ۵ بازی گذشته ۶ امتیاز گرفتیم اما می‌توانستیم ۱۰  امتیازی باشیم. در بعضی از بازی‌ها جوانی کردیم و گل‌های ساده‌ای دریافت کردیم. اگر تمرکز بیشتری داشته باشیم به راحتی می‌توانتیم ۱۰ امتیازی باشیم ولی در تیمی که جوان و جویای نام است، این اتفاقات می‌افتد.

وی در رابطه با تمرین‌های ذوب آهن خاطرنشان کرد:‌ تمرین‌های خوبی داشتیم و برای بازی فردا آماده‌ایم. امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و می‌توانم قول دهم که از بازی لذت خواهند برد. امیدوارم نتیجه نیز طوری نیز رقم بخورد که هواداران ما راضی باشند.

وی در پاسخ به این سوال که مشکل نتیجه‌گیری ذوب آهن به چه علت است، گفت: این مشکل فقط مربوط به تیم ما نیست. در لیگ امسال تیم‌ها از لحاظ کیفیتی به هم نزدیک هستند و به راحتی امتیاز نمی‌دهند. ضمن اینکه ما تغییراتی نیز در تیم داشتیم و تعطیلات نیز کار تیم‌ها را برای رسیدن به هماهنگی سخت‌تر کرده است و این شرایط برای همه وجود دارد و تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد و بتواند بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند، برنده بازی خواهد بود.

وی در رابطه با نقاط قوت تراکتورسازی خاطرنشان کرد: این تیم از موقعیت‌هایش نمی‌گذرد و آن‌ها را تبدیل به گل می‌کند. دو دفاع کنار قوی دارند و از عمق نیز حملات خوبی انجام می‌دهند. روی توپ‌های هوایی نیز خطرناک هستند. در کل تراکتورسازی را یک تیم کامل دیدم که تنوع حمله و تاکتیک خوبی دارند. باید بتوانیم تیم حریف را تحت فشار قرار دهیم و از حمله آن‌ها از کناره‌ها و عمق جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید