Performancing Metrics

۷هزارمیلیاردتومان تسهیلات رونق صنایع کوچک در مرحله پرداخت است | اتاق خبر
کد خبر: 371037
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1395 - 10:43
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق به واحدهای صنعتی کشور در مرحله پرداخت است و حدود هشت هزار واحد صنعتی کوچک و متوسط، از این تسهیلات بهره مند می شوند.

اتاق خبر: محمدرضا نعمت زاده در حاشیه مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در شهر نیمور محلات، اظهار داشت: برخی از این هشت هزار واحد صنعتی که تسهیلات دریافت می کنند واحدهای حوزه کشاورزی هستند اما تحت پوشش واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک تسهیلات دریافت خواهند کرد.

وی افزود: پیش بینی می کنیم ۱۶هزار واحد صنعتی در کشور تسهیلات دریافت کنند و ۱۶هزار میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: انتظار داریم بانک های عامل مساعدت بیشتری در اعطای تسهیلات به واحدهای صنعتی داشته باشند و چون تعداد زیادی از واحدهای صنعتی کشور را صنایع متوسط و کوچک تشکیل می دهند کمک به رونق این بخش در رفع مشکلات حوزه تولید و اشتغال بسیار تاثیرگذار است.

نعمت زاده ادامه داد: نمایشگاه بین المللی سنگ محلات امسال نیز همچون سال گذشته بسیار شایسته و درخور این صنعت برگزار شده و محلات ظرفیت آن را دارد که یکی از مراکز مهم نمایشگاه های سنگ کشور باشد و مشتریان و پیمانکاران خارجی از تولیدات سنگ این منطقه بازدید داشته باشند تا زمینه رشد صادرات سنگ فراهم شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان ساخت: صادرات سنگ کوپ(خام) از کشور باید کاهش یابد و در این راستا مقرر است ظرفیت های صادراتی و همچنین نظرات و سلایق مشتریان خارجی شناسایی و بررسی شوند تا شاهد رشد صادرات سنگ این منطقه باشیم.

منبع:مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید