Performancing Metrics

شایسته این پیروزی پرگل بودیم | اتاق خبر
کد خبر: 371099
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 09:26
سرمربی دورتموند:
سرمربی بوروسیا دورتموند تیمش را شایسته پیروزی قاطع برابر لژیا ورشو دانست و ابراز امیدواری کرد که این روند ادامه داشته باشد.

اتاق خبر: بوروسیا دورتموند شروعی طوفانی در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا داشت و با 6 گل لژیا ورشو  را در هم کوبید تا بالاتر از رئال مادرید در صدر جدول رده بندی قرار گیرد.

سرمربی دورتموند با وجود آنکه تیمش جشنواره گل به راه انداخت اما تاکید کرد که این پیروزی به آسانی به دست نیامد.
توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: شاید الان شما فکر کنید که بازی راحتی پیش رو داشتیم و طبیعی بود که با این اختلاف به پیروزی برسیم اما من اصلا چنین نظری ندارم. دورتموند به سختی پیروز بازی شد و با تلاش زیاد بازیکنان توانستیم این پیروزی قاطعانه را به دست آوریم.
او ادامه داد: در 25 دقیقه نخست بسیار سریع و خوب بازی کردیم و همین باعث شد تا لژیا ورشو حرفی برای گفتن نداشته باشد. با گل های اول و دوم روحیه و اعتماد به نفس ما بالا رفت و همین باعث شد تا به راحتی گل های بعدی خود را به ثمر رسانیم. 
توخل درباره این سوال که دورتموند بسیار قوی است یا لژیا بسیار ضعیف ظاهر شد، اینگونه پاسخ داد: من نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. شما بهتر می توانید قضاوت کنید. تنها می توانم بگویم که دورتموند شایسته پیروزی در این دیدار بود. ما فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. امیدوارم که در دیدارهای بعدی هم اینگونه مقتدرانه ظاهر شویم.
انتهای پیام

نظرات
ADS
ADS
پربازدید