Performancing Metrics

بلیت فروشی 80 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی برای شهرآورد پایتخت | اتاق خبر
کد خبر: 371165
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 13:44
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال در مورد شرایط برگزاری دیدار استقلال و پرسپولیس در شهرآورد 83 گفت که تنها 80 درصد ظرفیت آزادی برای این بازی بلیت فروشی شده است.

به‌ گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، غلامرضا بهروان درباره تمهیدات اندیشیده شده برای بازی استقلال و پرسپولیس افزود: به دستور رییس فدراسیون جلسات متعددی با ارگان‌های مختلف داشته‌ایم و بنده نیز از شب گذشته از فضای ایجاد شده از سوی شهرداری منطقه 22 در اطراف ورزشگاه بازدید کرده‌ام. تعدادی از تماشاگران گلایه داشتند که نتوانستند بلیت بازی را تهیه کنند. من از مدت ها قبل خواهش کردم که کسانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند. بلیت هم فقط از طریق سامانه اینترنتی فروخته شده است و به اتمام رسیده است.

وی درباره باز شدن زودتر از موعد در ورزشگاه آزادی، عنوان کرد: قرار شده بود ساعت 12 درها را باز کنیم، اما اگر تماشاگران زودتر آمدند کسی پشت در نماند. بنابراین با توجه به استقبال تماشاگران ساعت 9:30 درها باز شد. این اولین داربی است  که تمام ورزشگاه صندلی دار است. همه نیز به ما کمک می کنند و از رسانه ملی، نیروی انتظامی، اورژانس و آتش نشانی دست در دست هم برای برگزاری هر چه بهتر بازی تلاش می‌کنند.

بهروان که در برنامه ورزش و مردم سخن می‌گفت همچنین از جابه جایی محل برگزاری بازی بسکتبال خبر داد و افزود: امروز (جمعه) مسابقه چلنج کاپ بسکتبال را در ورزشگاه آزادی داشتیم  که از آنجا به ورزشگاه دیگری منتقل کردیم. همچنین قرار است یکی از بهترین داوران دنیا این بازی را قضاوت کنم. امیدوارم فارغ از هر نتیجه‌ای تماشاگران راضی به خانه‌هایشان بروند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد بلیت برای این دیدار فروخته شده است، توضیح داد: تعداد صندلی‌های ورزشگاه آزادی منهای VIP و CIP 78116 صندلی است. بر اساس دستور شورای تامین 80 درصد ظرفیت ورزشگاه بلیت فروشی شده است. همچنین 25 همیار پزشک در بین تماشاگران مستقر می‌شوند تا اگر خدای ناکرده مشکلی پیش آمد به آنها کمک کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید