Performancing Metrics

برانکو: مشکل گلزنی داریم | اتاق خبر
کد خبر: 371225
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1395 - 19:53
شانس‌های زیادی داشتیم اما پیروز نشدیم
سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس ازداربی83 گفت که تیمش هنوز هم مشکل گلزنی دارد. او با انتقاد از تعطیلات بی‌موقع لیگ تاکید کرد که هیچ مربی نمی‌تواند با این تعطیلات طولانی فرم تیم و بازیکنانش را آماده نگه دارد.
برانکو

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا،‌ برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: از هواداران‌مان متشکرم که با بیشترین تعداد ممکن در اینجا حاضر شدند. آن‌ها 90 و چند دقیقه در کنار ما بودند. فکر می‌کنم بازیکنانم به وظایف‌شان عمل کردند چون تلاش خود را انجام دادند.

وی ادامه داد: دیروز هم گفتم که داربی شرایط خودش را دارد. استقلال نشان داد تیم خوبی را در اختیار دارد. مایل هستم به بازیکنانم تبریک بگویم چون آن‌ها اراده و تمرکز بالایی داشتند ولی متاسفانه پیروز نشدیم. بازی این خوش‌بینی را به ما داد که هر روز به هدف‌مان نزدیک‌تر شویم. بازی در ساعت 17 با این دمای هوا خیلی سخت بود بخصوص با روش بازی ما کار سخت‌تر شد. با این حال ما کار را ادامه می‌دهیم و خود را آماده بازی برابر با سپاهان در اصفهان می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره حضور مهدی طارمی در ترکیب اصلی پرسپولیس در شرایطی که خیلی دیر به جمع بازیکنان این تیم ملحق شد و به نظر امروز ناآماده بود، گفت: موافق هستم طارمی یک هفته قبل از شروع لیگ به تیم ما ملحق شد و در تمرینات آماده‌سازی ما را همراهی نکرد. او در سه بازی نخست به صورت بازیکن جانشین وارد زمین شد و از بازی صبا در ترکیب اصلی قرار گرفت. پس از آن به مدت یک ماه در تیم ملی بود و معلوم است که در این مدت هنوز به آمادگی لازم نرسیده است.

برانکو با بیان اینکه طارمی عنوان آقای گلی لیگ برتر را یدک می‌کشد افزود: او هنوز خطرناک است و الان هم پس از دیدار با سپاهان مجددا به اردوی تیم ملی می‌پیوندد. انتظار دارم او در این مدت مشکلاتش را حل کند و به فرم ایده‌آلش برسد. مشکل گلزنی هنوز در تیم ما وجود دارد.

او با اشاره به مصدومیت وحید امیری گفت: به دنبال توجیه نیستم که چرا امیری در این بازی به میدان نرفت. انصاری هم در نیمه دوم با حالت تهوع مواجه شد. به هر حال در تلاش هستیم تا نواقص را برطرف کنیم. امیدوارم طارمی هرچه زودتر به آمادگی برسد. علیپور هم هنوز جوان است و نیاز دارد در آرامش کسب تجربه کند. او بازی به بازی به قدرتش اضافه می‌کند. همان‌طور که گفتم امیری هم هنوز مصدوم است و مشخص نیست به بازی با سپاهان می‌رسد یا نه. او در بازی با چین به شدت مصدوم شد.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه انتظار می‌رفت پرسپولیس بازی سراسر هجومی را از خود ارائه دهد اما در عمل این‌طور نبود خاطرنشان کرد: ما شانس‌های زیاد گلزنی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم یا شاید شما انتظار دارید ما مقابل استقلال 17 موقعیت گلزنی ایجاد کنیم. دیروز هم در نشست خبری گفتم که استقلال تیم قدرتمندی است. مهدی رحمتی در کنار بیرانوند یکی از بهترین دروازه‌بانان ایران است. امید ابراهیمی، خسرو حیدری، وریا غفوری، جابر انصاری و ... جزو بازیکنان ملی‌پوش هستند. جایگاه آن‌ها در جدول نشانگر کیفیت‌شان نیست و آن‌ها تیم خوبی هستند.

برانکو افزود:‌ خط دفاعی ما امروز خیلی مطمئن عمل کرد. بخش عمده بازی را ما تحت کنترل داشتیم. به هر حال هر تیمی 5 دقیقه روند برتری در بازی دارد. این بازی ما را خیلی خوش‌بین کرد و ارزیابی بنده را این بازی تایید کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه تعطیلات پیش رو چه تاثیری روی تیم خواهد داشت عنوان کرد: به هر حال تعطیلات طولانی مدت تاثیرگذار است. هیچ مربی و هیچ تیمی وجود ندارد که فرم تیمش را با این فاصله تعطیلات در حالت آماده نگه دارد. مخصوصا اینکه اگر 5-6 بازیکن کم داشته باشد. همچنین برنامه تمرینی تیم ملی و باشگاهی تفاوت دارد.

وی اضافه کرد: من از تیمم راضی هستم. ما بازی را کنترل کردیم و بازی را به حریف دیکته کردیم. طبیعی است که یک بخشی از نیمه دوم را هم استقلال در دست داشت و بازی را کنترل کرد. یک بخشی از نیمه دوم را هم ما کنترل کردیم و موقعیت گل داشتیم. ما هنوز فضای کافی برای استفاده از پتانسیل امثال علیپور، طارمی و احمدزاده داریم. ما پنج شش موقعیت خوب را ایجاد کردیم. این داربی است و طبیعی است که استقلال هم کیفیت خودش را دارد.

برانکو در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به داوری چیست؟ گفت: من معمولا در این بحث‌ها چیزی نمی گویم و هرکس نظر خودش را دارد. ما موقعیت های خوبی داشتیم و استفلال هم دو سه موقعیت داشت. یکی از موقعیت های استقلال هم که به اشتباه خودمان بود که بدست آمد. من بازهم تکرار می‌کنم که استقلال چندین ملی پوش خوب مثل ما دارد. من به داور تبریک می‌گویم و یک بار دیگر بابت حضورش در فینال المپیک به او تبریک می گویم. نمی دانم آیا می توانید درک کنید که چه افتخار بزرگی برای یک داور ایرانی اتفاق افتاده است؟ حالا یکی دو سوت اشتباه هم زده باشند خیلی فرقی ندارد. من نمی‌دانم خطای روی طارمی داخل محوطه جریمه بود یا بیرون محوطه جریمه. اگر داخل هم بود، تشخیصش خیلی سخت بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با منصوریان موافق است که بیرانوند بهترین بازیکن زمین بود، گفت: من معمولا عادت ندارم درباره فرد صحبت کنم. درست است که بیرانوند خوب کار کرد. او یک ضربه کاوه رضایی را به خوبی گرفت ولی این چیز عادی است که توپ از فاصله چهل متری را دفاع کرد. من به ایشان تبریک می گویم چون به وظایفش به خوبی عمل کرد. آنچه همیشه به آن اصرار دارم این است که باید همیشه تیم باشیم. ناعادلانه خواهد بود اگر از بیرانوند تعریف کنم و باقی بازیکنان را نادیده بگیرم. کل تیم ما خوب بود.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای خنثی کردم سمت راست استقلال داشت، گفت: ما در آن سمت حیدری و غفوری را به خوبی کنترل کردیم. ربیع خواه و احمدزاده خیلی خوب کار کردند. فرشاداحمدزاده سه موقعیت خوب هم داشت و از او راضی هستم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد استقلال فراتر از انتظارها ظاهر شد، گفت: ما درباره یک تیم معمولی صحبت نمی‌کنیم. آنها تیمی بهتر از پارسال‌شان هستند. کریمی و مجیدی در ذخیره های این تیم هستند که پارسال فیکس بودند. آنها تیم‌شان را برای قهرمانی بسته‌اند. بازیکنان خوب خریده‌اند. رحمانی ذخیره آنهاست. قربانی هم بازیکن خوبی در نفت بود. آنها تیم خیلی خوبی دارند. ما مشکلات زیادی پیش از بازی داشتیم. الان باید به سرعت به بازی با سپاهان برسیم. سه بازی خیلی سخت را پشت سر گذاشتیم.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید