Performancing Metrics

«میشل عون» گزینه مناسب ریاست جمهوری لبنان است | اتاق خبر
کد خبر: 371291
تاریخ انتشار: 27 شهریور 1395 - 22:59
رئیس فراکسیون وفاء للمقاومه در سخنانی تاکید کرد که «میشل عون» بهترین گزینه برای ریاست جمهوری لبنان و خارج کردن کشور از بحران کنونی است.

به گزارش اتاق خبر  به نقل از المنار، رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» در پارلمان لبنان در سخنانی به تمجید از رزمندگان مقاومت لبنان و گزینه مناسب ریاست جمهوری برای این کشور پرداخت.

بر اساس این گزارش «محمد رعد» رئیس فراکسیون «الوفاء للمقاومه» در مجلس لبنان در سخنانی اظهار داشت: اگر مجاهدان ما دشمن اسرائیلی را از مواضعشان بیرون نمی کردند، هیچ کس در برهه کنونی نمی توانست از حاکمیت ملی و یا استقلال سخن بگوید.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر رئیس جمهور می خواهید، «میشل عون» حضور دارد و در صورتی که خواهان معطل ماندن کشور هستید، میشل عون را قبول نکنید. انتخاب وی به عنوان نامزد تصدی پُست ریاست جمهوری برای سرگرمی نیست.

محمد رعد در همین راستا افزود: ما میشل عون را به عنوان فردی مناسب برای مرحله کنونی کشور، همراهی کننده با دیدگاه حاکمیتی ما، حفاظت کننده از مقاومت و کسی که از مداخلات خارجی ها جلوگیری می کند، می دانیم.

گفتنی است لبنان نزدیک به ۲ سال است که از بحران نداشتن رئیس جمهور رنج می برد و گروه های مقاومت در این کشور، سعودی ها را اصلی ترین مانع در راه انتخاب رئیس جمهور می دانند.

94105

منبع: مهر

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید