Performancing Metrics

مربیان نمی‌خواستند بازنده داربی باشند | اتاق خبر
کد خبر: 371329
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1395 - 03:46
خلیلی:
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید در داربی هشتاد و سوم هیچ کدام از مربیان نمی‌خواستند بازنده باشند

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محسن خلیلی، درباره داربی هشتاد و سوم پایتخت، اظهار کرد: خیلی‌ها فکر می‌کردند این دیدار یک بازی یک طرفه و با برد قاطع تیم فوتبال پرسپولیس خواهد بود،  ولی واقعیت این است که از همان ابتدا مشخص بود که این گونه نمی‌شود. فکر می‌کنم برای اولین بار بود که یک تیم در انتهای جدول و یک تیم در صدر جدول رده‌بندی بود که این داربی برگزار می‌شد. با این حال فکر می‌کنم که داربی بدی هم برگزار نشد.

وی ‌اضافه کرد: روز گذشته هم استقلال و هم پرسپولیس بازی محتاطانه‌ای را به نمایش گذاشتند. البته برانکو در چند بازی اخیر روش بازی اش را تغییر داده و این گونه وارد میدان می‌شود. من فکر می‌کنم که در نیمه اول تیم فوتبال استقلال در همان اول خوب شروع کرد و سعی می‌کرد پرسپولیس را در همان دقایق ابتدایی غافلگیر کند، اما در ادامه استقلال از نظر بدنی دچار تحلیل شد و پرسپولیس بازی را در اختیار گرفت.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه‌ داد: در کل معتقدم که بازی نسبتا خوبی را شاهد بودیم، اما با این حال تیم‌ها خیلی محتاط بازی می‌کردند و بیشتر کارها و تاکتیک‌های آنها روی کارهای ایستگاهی بود و خلق موقعیت با انجام کارهای تیمی را شاهد نبودیم.

وی خاطر نشان کرد:  هیچ کدام از تیم‌ها دوست ندارند در این داربی بازنده باشند، زیرا اگر می باختند چند هفته‌ باید فشار این باخت را تحمل می‌کردند.

خلیلی در ادامه درباره عملکرد مهدی طارمی هم، تصریح کرد: طارمی چند هفته‌ای است که تمرکز خود را از دست داد و آن مهدی طاری فصل قبل نیست. او باید بداند حتی اگر آقای گل لیگ هم باشد و در پرسپولیس اگر چند هفته‌  گلزنی نکند تحت فشار قرار می‌گیرد. طارمی باید بداند که در پرسپولیس باید همیشه طراز اول باشی. به اعتقاد من تنها کسی می‌تواند به خود او کمک کند خود مهدی طارمی است.

وی  در ادامه ‌اضافه کرد: البته من فکر می‌کنم که نبود بازیکن تاثیرگذاری همچون وحید میری در پرسپولیس به چشم آمد و به نوعی دست کادرفنی بسته شده بود. هر دو تیم از یک امتیاز به دست آمده به نوعی راضی بودند.

 پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه درباره عملکرد این تیم در چند بازی اخیر، گفت‌: واقعیت این است که شیوه بازی پرسپولیس که همان 4 – 4 – 2 لوزی است، را همه تیم ها شناخته اند و به خوبی تاکتیک را استفاده می‌کنند به همین دلیل تیم برانکو ایوانکوویچ عملکرد نیم فصل دوم فصل قبل را نمی‌تواند تکرار کند.

او در پایان درباره دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر سپاهان خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه برای پرسپولیس مشکل ساز است. اگر خاطرتان باشد سال قبل همین سپاهان بازی خوبی را مقابل پرسپولیس انجام داد و با سیستم 4 – 3 – 3 که انجام می‌دهد و بازی خوبی را برابر پرسپولیس انجام داد و فرصت‌های خوبی را نیز به دست آورد. سه مهاجم مقابل این تیم سرعتی هستند و مطمئنا کار مدافعان پرسپولیس را سخت خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید