Performancing Metrics

رقیب پاری سن ژرمن برای قهرمانی در لیگ خواهیم بود | اتاق خبر
کد خبر: 371624
تاریخ انتشار: 29 شهریور 1395 - 13:07
یاردیم:
سرمربی موناکو تاکید کرد امسال تیمش رقیب جدی برای پاری سن ژرمن در راه قهرمانی در لیگ فرانسه خواهد بود.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در رقابت های هفته پنجم لیگ فرانسه، موناکو توانست با برتری سه بر صفر برابر رن به صدر جدول این رقابت ها برسد. البته نتایج ضعیف پاری سن ژرمن در این فصل نیز در صدرنشینی قرمز و سفیدهای فوتبال فرانسه بی‌تاثیر نبوده است.

لئوناردو یاردیم مطمئن است تیمش در این فصل برای کسب عنوان قهرمانی با پاری سن ژرمن رقابت خواهد کرد. او بعد از برد تیمش که با گلزنی رادامل فالکائو نیز همراه بود، به صحبت پرداخت و گفت: رقابت برای کسب قهرمانی در لیگ بسیار طولانی و فشرده شده و مدعی اصلی قهرمانی نیز پاریس است. شروع خوبی داشتیم. تیم ما از توازن خوبی برخوردار است و فکر می کنم همین موضوع نیز تاثیر خوبی در نتایج خوب ما در ادامه فصل داشته باشد. در این فصل تیم های نیس، لیون و مارسی نیز تیمشان را تقویت کردند و همه این تیم ها می‌توانند برای قهرمانی با پاری سن ژرمن رقابت کنند. با این حال معتقد هستم تیم من می تواند رقیب جدی برای پاری سن ژرمن در راه قهرمانی باشد.

سرمربی موناکو ادامه داد: باید روی کار خودمان تمرکز کنیم. رقیبان خوب و آماده‌ای داریم و تنها مسئله مهم برای ما کسب برد در بازی تیم است. تنها روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد. در بازی امروز بازیکنان اصلی و ذخیره توانستند نقش مهمی در برد تیم داشته باشند. به همین خاطر فضای داخل رختکن ما بعد از بازی خیلی خوب بود. سه گل به ثمر رساندیم و در 10 دقیقه پایانی بازی نیز می توانستیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم. این فصل تجربه بیشتری داریم و کیفیت تیم ما نیز نسبت به فصل قبل بهتر شده است ولی بدون نقص بودن چیزی است که هیچوقت اتفاق نمی‌افتد.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید