Performancing Metrics

پوگبا باید دست از تقلید از مسی بردارد | اتاق خبر
کد خبر: 371717
تاریخ انتشار: 30 شهریور 1395 - 06:36
اسکولز:‌
پل اسکولز می‌گوید پل پوگبا باید دست از تقلید کردن از لیونل مسی بردارد و فوتبال خود را به نمایش بگذارد.

پل اسکولز

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در ادامه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، منچستریونایتد به زمین واتفورد رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد. منچستریونایتد بعد از شکست در داربی شهر منچستر، در لیگ اروپا نیز به فاینورد باخت و این سومین شکست متوالی یونایتد با مورینیو در این فصل بود.

پل اسکولز معتقد است پوگبا باید تقلید از مسی را کنار بگذارد و سعی نکند مانند او باشد. او درباره این موضوع گفت: فکر می‌کنم پوگبا سعی می‌کند با توپ حرکات اضافی انجام دهد. او می خواهد سه یا چهار بازیکن را پشت سر بگذارد و با توپ می‌دود. به نظرم باید ساده‌تر بازی کند. این بازیکنی نیست که منچستریونایتد خرید. آنها یک مسی نخریدند که با پشت سر گذاشتن پنج بازیکن تمامی کارها را انجام دهد. آنها یک بازیکن قدرتمند و هافبکی فیزیکی خریدند که بتواند توپ را از حریف بگیرد. پوگبا مهارت زیادی دارد. او می‌تواند یک مهاجم را پشت سر بگذارد و می‌تواند بدود. اگر او فقط یک دو کند، توپ را به زلاتان بدهد و بدود همه چیز حل خواهد شد. او باید پوگبایی باشد که در یوونتوس بود. او اگر می‌خواهد در منچستریونایتد موفق شود، باید همانند دوران حضور در یوونتوس ساده بازی کند. در حالیکه آنچه از بازیکن کنونی منچستریونایتد دیده می‌شود، این نیست.

اسکولز ادامه داد: فکر می‌کنم فلاینی امروز خوب عمل کرد و کارش را میانه میدان انجام داد. اما فکر میکنم اگر اینجا منچستر یونایتد است به بیشتر از این‌ها نیاز است. شما به کسی نیاز دارید که بازی را متوقف کند، کسی که وقفه ایجاد کند. کسی که بتواند بازی را کنترل کند، رو به جلو بازی کند و پاس‌های رو به جلو بدهد. نمی‌دانم چرا با وجود فلاینی باید کریک روی نیمکت قرار بگیرد . او حتی یک دقیقه هم فرصت بازی پیدا نکرده است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید