Performancing Metrics

ناراحتی و خشم بارسلونا از بخشیده شدن رئال | اتاق خبر
کد خبر: 371798
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 01:54
باشگاه بارسلونا به انتقاد از دادگاه داوری ورزشی پرداخت و آن را به جانبداری از رئال مادرید متهم کرد.

رئال مادرید بارسلونا

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فیفا دو باشگاه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به خاطر جذب بازیکنان جوان از فعالیت در فصل جابجایی تابستانی منع و تاکید کرد که بازیکنان جوانی که این تیم‌ها جذب کرده‌اند نمیتوانند در ترکیب به میدان روند.
اما دادگاه داوری ورزش فرجام خواهی رئال مادرید را قبول و تاکید کرد که بازیکنان غیر قانونی که رئال جذب کرده می توانند تا زمان نهایی شدن حکم به میدان روند این درحالی است که این دادگاه پیش از این با چنین درخواستی که از سوی بارسلونا ارائه داده شده بود مخالفت و تاکید کرد که خریدهای جدید این تیم نمی توانند به میدان روند.
قبول شدن درخواست فرجام خواهی رئال مادرید از سوی دادگاه داوری ورزشی باعث خشم آبی اناری ها شده است. یوردی میستری نایب رئیس باشگاه بارسلونا به انتقاد از فیفا و دادگاه داوری ورزش پرداخت و گفت: ما هم درخواست دادیم که حداقل اگر نمی توانیم بازیکن جدیدی جذب کنیم حداقل بتوانیم از بازیکنانی که جذب کرده بودیم استفاده کنیم اما آنها با این درخواست ما مخالفت کردند. الان نمی دانم چطور می توانند با درخواست رئال مادرید موافقت کنند. این یک ظلم آشکار است. 
او ادامه داد: قبل از هر چیزی باید بگویم که مجازات کردن رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ظالمانه و نادرست است همچنانکه مجازات کردن ما ظالمانه بود اما چرا قانون برای رئال تغییر می کند اما ما هر چه تلاش کردیم تغییر نکرد؟ حتی رسانه ها هم برخورد بهتری با محرومیت رئال داشتند این درحالی بود که همه از ما انتقاد می کردند.
نایب رئیس بارسلونا درباره فیفا هم گفت: فیفا با آمدن اینفانتینو تغییرات زیادی کرده است. من هفته پیش با رئیس جدید فیفا صحبت کردم. فرق او با بلاتر زمین تا آسمان است. او قول داده است که فوتبال را به دور از سیاست کند و این تصمیم بسیار درست و مناسبی است.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید