Performancing Metrics

روسیه میزبان رزمایش بعدی کشورهای سازمان همکاری شانگهای در سال 2018 | اتاق خبر
کد خبر: 371824
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 08:02
رزمایش بعدی کشورهای سازمان همکاری‌ شانگهای تحت عنوان رزمایش "ماموریت صلح آمیز" قرار است در سال 2018 در روسیه برگزار شود.

اتاق خبر: سرگئی ایستراکوف، جانشین رئیس  ستاد کل ارتش روسیه امروز(سه شنبه)‌ اعلام کرد، کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای قرار است رزمایش نظامی مشترک بعدی خود تحت عنوان رزمایش "ماموریت صلح" را در سال 2018 در روسیه برگزار کنند.

وی خاطر نشان کرد: روسای ستاد کل ارتش های کشورهای سازمان همکاری شانگهای در نشستی تصمیم گرفتند نشست بعدی آنها و رزمایش "ماموریت صلح" بعدی این سازمان درسال 2018 در روسیه برگزار شود.

ایستراکوف گفت: مقامات ارتش های کشورهای سازمان همکاری شانگهای به بررسی عملکرد ساختار مبارزه با تروریسم این سازمان، وضعیت سیاسی-نظامی در منطقه و تدابیر مربوط به مبارزه با تروریسم و افراطگرایی مذهبی پرداختند. آنها تاکید کردند که ضروری است وزارت دفاع کشورهای سازمان همکاری شانگهای جبهه مشترکی برای مقاومت مشترک در مقابل تهدیدها علیه امنیت ارائه دهند.

رزمایش فعلی ماموریت صلح 2016 در حال حاضر در کشور قرقیزستان در جریان است و از 15 تا 21 سپتامبر اجرا می شود. نیروهای نظامی قزاقستان، چین، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان در این رزمایش شرکت می کنند.

منبع: ایسنا

95103

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید