Performancing Metrics

وقتی تعویض استقلال وتو شد | اتاق خبر
کد خبر: 371878
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1395 - 09:25
حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب آهن
در اواخر بازی استقلال و ذوب آهن، آبی ها قصد به میدان فرستادن مگویان را داشتند اما در آخرین دقیقه این تصمیم تغییر کرد.

لوگوی استقلال

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، دیدار استقلال و ذوب آهن با برتری دو بر یک آبی ها به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

- بعد از اینکه علی قربانی گل دوم را برای استقلال به ثمر رساند، به سمت هواداران این تیم رفت و به نشان دادن قلبش، شادی گلش را با آنها تقسیم کرد.

- در این دیدار روی نیمکت استقلال جابر انصاری، فرشید باقری، هرائر مگویان، سید حسین حسینی، محسن کریمی، مجتبی حقدوست و لئوناردو پادوانی حضور داشتند. همچنین روی نیمکت تیم ذوب آهن، رشید مظاهری، رضا شکاری، محمدرضا عباسی، حجت حق وردی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی رجب زاده و یاسر فیضی قرار گرفته بودند.

- چیزی حدود 27 هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- بعد از گل مرتضی تبریزی به استقلال، ورزشگاه آزادی که تا قبل از آن به شدت منصوریان را تشویق می کرد، با سکوت مواجه شد. بعد از دقایقی مهدی رحمتی با رفتن به کنار خط با محمد خرمگاه دستیار علیرضا منصوریان گفت و گو کرد.

- در اواخر این دیدار خسرو حیدری، هواداران استقلال را به تشویق بیشتر این تیم فراخواند. درخواستی که مورد اجابت هواداران استقلال قرار گرفت.

- در دقیقه 90 این دیدار، یحیی گل محمدی از محوطه فنی تیمش خارج شد و این مسئله با واکنش کمک داور بازی رو به رو شد. کمک داور بازی از او خواست روی نیمکت بنشیند.

- استقلال ها در آخرین دقایق بازی به دنبال آوردن مگویان به زمین بودند اما این تعویض منتفی شد و در نهایت پادوانی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. ظاهرا تصمیم کادر فنی استقلال در تغییر در سمت چپ این تیم باعث شد تا مگویان فرصت بازی پیدا نکند.

- بعد از پایان این دیدار بازیکنان ذوب آهن از شدت ناراحتی روی زمین نشسته بودند و در آن سوی استقلالی ها با رفتن به سمت هواداران خودی، شادی‌شان را با آنها تقسیم کردند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید