Performancing Metrics

نیروهای مسلح در مقابل هر گونه تهدید می‌ایستند | اتاق خبر
کد خبر: 371953
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 03:03
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه:
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه گفت: دشمن بداند، نیروهای مسلح ما با آمادگی بسیار بالا و به فرماندهی مقام معظم رهبری، در مقابل هر گونه تهدید می‌ایستند.

اتاق خبر: امیر "ظهیر مالکی" در رژه نیروهای مسلح آذربایجان‌شرقی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس، با گرامیداشت یاد و خاطره و از خودگذشتگی نیروهای مسلح در طول هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: به جوانان امروزی یادآوری می‌کنم که نسل اول انقلاب در مقابل دشمن مجهز که مورد حمایت مالی، تجهیزاتی و انسانی حدود 26 کشور بود، با دست خالی اما با سلاح ایمان، با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و پشتیبانی مردم ایستادگی کرده و از خاک، دین و ناموس خود دفاع کردند.

 وی یادآور شد: رژیم بعثی عراق 31 شهریور سال 59 با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران، جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه ادامه داد: صدام حسین با ظاهر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیون عراق و با پاره کردن قرارداد 1975، آغاز تجاوز رژیم بعثی به ایران را اعلام کرد و مدعی بود که ظرف 48 ساعت خوزستان و ظرف یک هفته تهران را به اشغال خود در می آورد، اما مردم ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مدت کمتر از 48 ساعت دشمن را زمین گیر کردند و این ما بودیم که بعد از هشت سال، پیروز نهایی این جنگ شده و تمام معادلات دشمن را برهم زدیم.

 مالکی خاطرنشان کرد: دشمنان و سیاست مداران غربی وقتی که دیدند با جنگ نظامی نمی‌توانند ایران اسلامی را شکست دهند، با استفاده از روش‌های مختلفی همچون جنگ نرم، عملیات روانی و تهاجم فرهنگی، هدف خود که همان فروپاشی جمهوری اسلامی ایران است را دنبال کردند، اما از این روش هم نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه با بیان اینکه امروزه دشمن با روش جنگ نیابتی درصدد فروپاشی کشورهای دوست و همسایه ایران از جمله سوریه، عراق و یمن است، عنوان کرد: دشمن با سازماندهی و حمایت از گروه‌های تکفیری به دنبال ضربه زدن به کشورهای همسایه ایران است که در این میان جوانان ایران اسلامی برای دفاع از حرمین شریفین، به عنوان مستشار نظامی، به نیروهای عراقی و سوریه کمک و مشاوره نظامی می‌دهند و همچون هشت سال دفاع مقدس در صحنه حضور دارند.

منبع: ایسنا

95103

نظرات
ADS
ADS
پربازدید