Performancing Metrics

با هیچ بازیکنی تعارف ندارم | اتاق خبر
کد خبر: 371990
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 09:12
کونته:
سرمربی چلسی بعد از پیروزی برابر لسترسیتی به ستایش از هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و او را بازیکنی بسیار حرفه ای دانست.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، چلسی در حساس ترین بازی مرحله سوم جام اتحادیه انگلیس برابر لسترسیتی به میدان رفت و توانست در یک بازی پر گل با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد.

ستاره آبی پوشان لندنی در این دیدار سسک فابرگاس بود که توانست دو گل به ثمر برساند. آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی بعد از بازی به ستایش از فابرگاس پرداخت و گفت: او بازیکن چلسی است و خوشحالم که چنین بازیکن توانایی را در اختیار دارم. فابرگاس بازیکنی بسیار حرفه ای است و با وجود نیمکت نشینی در چلسی، با جدید تمرین می کند و رفتار بسیار خوبی از خود نشان داده است.

کونته ادامه داد: با هیچ بازیکنی تعارف ندارم و حرف خود را رک و صریح می گویم. به فابرگاس گفتم برای بازی کردن باید جنگندگی بیشتری از خود نشان بدهد و در کارهای دفاعی شرکت کند. او از نظر دفاعی بسیار بهتر شده است و شایسته بازی کردن در ترکیب چلسی است.

چلسی در حساس ترین بازی هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس، شنبه هفته آینده باید در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال برود که این دیدار تقابل فابرگاس با هم تیمی های سابق خود است. کونته درباره این دیدار حساس نیز اظهار کرد: همه بازیکنان چلسی آماده بازی حساس برابر آرسنال هستند. بازی سختی پیش رو داریم اما آماده هستیم. باید در این سه روز باقی‌مانده تیم را آماده کنم. از همه بازیکنان چلسی می خواهم چنان تمرین کنند که انتخاب ترکیب برای من مشکل باشد.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان سخنان خود درباره بازی با لسترسیتی هم اظهار کرد: بازی سخت بود اما خوشبختانه توانستیم پیروز شویم و به دور بعد راه پیدا کنیم.

چلسی شروعی توفانی در فصل جدید لیگ جزیره داشت و در سه بازی نخست خود پیروز شد اما در دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده است.

انتهای پیام/

کد:94108

کلید واژه ها :
نظرات
ADS
ADS
پربازدید