Performancing Metrics

بازیکنانم انگیزه زیادی مقابل برزیل دارند | اتاق خبر
کد خبر: 371993
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 09:52
ناظم الشریعه:
سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال از انگیزه بالای بازیکنانش برای پیروزی برابر برزیل خبر داد و گفت که از بازی‌های مرحله گروهی درس گرفته است و نتایج را به فراموشی سپرده اند.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، سید محمد ناظم الشریعه درباره بازی فردا (پنجشنبه) ایران مقابل برزیل در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کلمبیا، اظهار کرد: بازی با برزیل شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنانم برای این دیدار از انگیزه بسیار بالایی برخوردار هستند. ما در بازی با آذربایجان هم حقمان یک امتیاز نبود. مسلما اگر مقابل آذربایجان پیروز می‌شدیم و با قرار گرفتن در رده دوم به تایلند می‌خوردیم کارمان راحت‌تر بود، اما همه دیدند که  تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران مقابل تیم‌ ‌ملی فوتسال آذربایجان بهتر بازی کرد، ولی باید گل‌های بیشتری می‌زدیم. با این حال قبول دارم که کارمان سخت‌تر شده است، اما ان‌شاء‌الله حکمتی در این کار است.

سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتسال در ادامه خاطر نشان کرد: همه چیز را به دست فراموشی سپرده‌ایم و فقط از نتایج مرحله گروهی درس گرفته‌ایم. هم من و هم بازیکنانم این را می‌دانیم که باید مقابل برزیل با تمام توان بازی کنیم و آماده این دیدار هستیم. وضعیت تیم‌ ‌ملی فوتسال ایران بازی به بازی بهتر شده است و مطمئن باشید که مقابل تیم‌ ‌ملی فوتسال برزیل بهترین بازیمان را به نمایش خواهیم گذاشت.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید