Performancing Metrics

۱۵میلیارد ریال وام کم بهره به عشایر تهران اعطا می شود | اتاق خبر
کد خبر: 372030
تاریخ انتشار: 1 مهر 1395 - 16:25
مدیرکل امور عشایر سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از اختصاص ۱۵میلیارد ریال وام کم بهره به عشایر از طریق صندوق اعتبارات ملی خبرداد.

به گزارش اتاق خبر به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان تهران، سیروس نصیری از اختصاص ۱۵میلیارد ریال وام کم بهره از طریق صندوق اعتبارات ملی خبرداد و اظهار داشت: هم اکنون ۵۰درصد از این وام جذب شده و مابقی پس از کوچ قشلاقی عشایر تهران اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تولیدات عشایر استان تهران در سال گذشته ۶۵هزار تن بوده است، افزود : ۱۱هزار تن در تولید گوشت قرمز، ۱۴هزار و ۸۰۰تن تولید شیر، سه هزار و ۶۵۰تن لبنیات، ۵۵۰تن پشم، ۱۳۰تن محصولات باغی و ۳۵ هزار تن محصولات زارعی بود که امیدواریم امسال رشد قابل قبولی را داشته باشیم.

مدیرکل امور عشایر استان تهران از آغاز کوچ میان بند قشلاقی عشایر خبرداد و گفت: این کوچ از ۲۰شهریور ماه آغاز و به مدت۱۰۰ روز ادامه خواهد یافت.

نصیری متذکر شد: در این کوچ عشایر دام های خود را به مراتع خوب شهرستان های شمیرانات، دماوند و فیروزکوه خواهند برد و در فرآیند کوچ، افزون بر ۴۰۰هزار رأس دام سبک از هزار و ۸۰۰خانوار تهرانی و ۶۰۰ خانوار عشایر میهمان وجود دارند.

به گفته وی، عشایر استان تهران افزون بر ۷۰۰هزار دام سبک را در استان تهران در اختیار دارند.

94105

نظرات
ADS
ADS
پربازدید