Performancing Metrics

اگر رونی در لستر بود جایی در ترکیب من نداشت | اتاق خبر
کد خبر: 372218
تاریخ انتشار: 3 مهر 1395 - 09:22
رانیری:
سرمربی ایتالیایی لسترسیتی پیش از دیدار تیمش برابر منچستریونایتد اظهارنظر جالبی درباره وین رونی انجام داد.

کلودیو رانیری

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، منچستریونایتد و لسترسیتی باید در اولین دیدار هفته جدید لیگ برتر در اولدترافورد به مصاف هم بروند. این دومین دیدار دو تیم در این فصل است. در جام خیریه نیز دو تیم در ومبلی برابر هم به میدان رفتند که یونایتد با برتری 2 بر یک قهرمان شد.
در هفته های اخیر خیلی ها به انتقاد از عملکرد وین رونی در یونایتد پرداختند. این انتقادها بعد از سه شکست پیاپی مورینیو (منچسترسیتی- فاینورد - واتفورد) به اوج رسید که البته پیروزی یونایتد برابر نورثمپتون باعث شد اندکی از فشارها روی رونی کاسته شود.
کلودیو رانیری پیش از دیدار لسترسیتی برابر منچستریونایتد گفت: رونی یک قهرمان است و کیفیت بالایی دارد و بازیکن فوق العاده ای است ولی اگر او در لسترسیتی بود نمی توانست در ترکیب تیم من به میدان برود. من از تیم خود و بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم و فکر می کنم فصل فوق العاده ای داشته باشیم. تیم ما شرایط خوبی دارد و در ابتدای فصل نیز پیش بینی می کردیم که ممکن است شروع ضعیفی در این فصل داشته باشیم ولی به زودی همان لسترسیتی قبل می شویم.
رانیری ادامه داد: یونایتد از کیفیت بالایی برخوردار است. بازی برابر این تیم در اولدترافورد آسان نیست ولی مصمم هستیم کیفیت بالای خود را در این بازی نشان دهیم.
سرمربی لسترسیتی درباره اختلافات خود با مورینیو گفت: بله ما اختلافاتی داشتیم، اما این موضوع به دوران ماقبل تاریخ برمی‌گردد. اکنون رابطه ما شگفت انگیز است، خیلی خوب است و هیچ مشکلی نداریم. چرا باید داشته باشیم؟ من و او اکنون مانند خیلی از مربیان دیگر رابطه تعریف شده و خوبی با هم داریم.
رانیری همچنین تایید کرد که ممکن است دروازه بانش - کسپر اشمایکل - را در دیدار مقابل منچستریونایتد در اختیار نداشته باشد.این دروازه بان دانمارکی در چند هفته گذشته با مصدومیت روبرو بوده است و به احتمال زیاد در بازی با یونایتد نیز به میدان نخواهد رفت.
رانیری در پایان درباره انتقاد مورینیو از لوک شاو بعد از بازی با واتفورد گفت: هر مربی راه و روشی خاص برای تحریک کردن بازیکنان خود دارد و احتمالا مورینیو نیز می خواسته است با انتقاد از شاو در مطبوعات او را تحریک کند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید