Performancing Metrics

بایرن مونیخ دو ستاره بزرگ خود را می‌فروشد | اتاق خبر
کد خبر: 372369
تاریخ انتشار: 4 مهر 1395 - 14:14
باشگاه بایرن مونیخ به دنبال فروش دو ستاره بزرگ خود است و قرارداد آنها را تمدید نخواهد کرد.

فرانک ریبری آرین روبن

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، فرانک ریبری و آرین روبن از محبوبیت زیادی در بین هواداران بایرن مونیخ برخوردار هستند. این دو بازیکن سال‌هاست که در کنار هم بازی می‌کنند و وقتی در ترکیب اصلی بایرن مونیخ به میدان می روند، مهار کردن آنها از سمت راست و چپ بسیار دشوار است.

هم ریبری و هم آرین روبن به سال های پایانی فوتبال خود نزدیک شدند و از طرف دیگر هم آسیب دیدگی مدوام باعث شده است تا این دو بازیکن کمتر در ترکیب بایرن به میدان بروند تا جایی که ریبری نزدیک به یک ماه خانه نشین بود و آرین روبن هم هفته قبل بعد از  هفت ماه، چند دقیقه برای بایرن به میدان رفت و موفق به گلزنی هم شد. 

روزنامه بیلد آلمان تاکید کرد باشگاه بایرن مونیخ قرارداد روبن و ریبری را تمدید نخواهد کرد و این دو بازیکن می توانند در پایان فصل به هر تیمی که می خواهند برود. به نوشته بیلد قرارداد ریبری و آرین روبن با پایان فصل جاری به پایان می رسد و این دو بازیکن آزاد خواهند بود تا تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

کارل هاینس رومنیگه گفت: همه شما می دانید که روبن و ریبری اگر آماده باشند، دوست دارم قرارداد آنها را تمدید کنم اما برای تمدید قرارداد باید به مسائلی چون سن بازیکن و وضعیت جسمانی و آمادگی او توجه کرد.

بایرن مونیخ گزینه های بسیار خوبی برای جایگزینی دو ستاره بزرگ دارد. داگلاس کاستا و کینگسلی کومان، دو بازیکن آینده داری هستند که می توانند جناح راست و چپ بایرن مونیخ را در غیاب ریبری و روبن تامین کنند.

انتهای پیام/

کد: 94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید