Performancing Metrics

کاهش سهمیه در بازی‌های آسیایی در ماده است نه رشته | اتاق خبر
کد خبر: 372835
تاریخ انتشار: 6 مهر 1395 - 07:29
رحیمی:
رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی کمیته ملی المپیک تاکید کرد که بر اساس تصمیمات شورای المپیک آسیا سهمیه‌های هر کشور در هر ماده ورزشی تغییر کرده نه رشته که این مهم به نفع ایران است به ویژه در رشته‌های پایه و پرمدال.

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، اصغر رحیمی درباره یکی از مصوبات شورای المپیک آسیا و تغییر سهمیه‌ها در هر ماده تصریح کرد: سایت شورای المپیک آسیا در نگارش خبر دچار اشتباه شده است، ما نامه‌ای به شورای المپیک آسیا نوشتیم تا این موضوع را اصلاح کند زیرا نه تنها برای ما بلکه برای تمام کشورها سوء تفاهم به وجود آورده است.

او ادامه داد: در واقع منظور این است که مثلا در شیرجه از هر کشور حداکثر دو ورزشکار اعزام شود در واقع هدف این است که مدال‌ها بین کشورهای مختلف توزیع شود. اگر قرار بود که تصمیمی غیر از این گرفته شود در دستور جلسه هیات اجرایی نیز قرار می‌گرفت اما چنین چیزی نبود.

رحیمی کاهش سهمیه در ماده‌ها را به نفع ایران دانست و گفت: این مهم بیشتر در مورد رشته‌های پایه و پرمدال برای ما اهمیت دارد. ما هم در این بخش‌ها وضعیت خوبی نداریم بنابراین در ماده‌هایی که امکان کسب مدال طلا برای ما وجود ندارد احتمال دارد که بتوانیم مدال برنز را بگیریم و این تصمیم در رشته‌های پایه و پرمدال برای ما خوب است.  

رییس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی از حضور ایران در بازی‌های زمستانی آسیا، کشورهای اسلامی و داخل سالن آسیا خبر داد و گفت: برای بازی‌های زمستانی کاروان کوچک احتمالا در حدود 15، 20 ورزشکار اعزام می‌کنیم اما برای بازی‌های اسلامی و داخل سالن آسیا کاروان پرتعداد خواهد بود. در جلسه هیات اجرایی در مورد رشته‌های اعزامی به بازی‌های زمستانی که اسفند برگزار می‌شود تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

کد:94108

نظرات
ADS
ADS
پربازدید